Nijverheidsweg 21, Udenhout |

+31 (0)13 511 50 88

Automatisering

Féju is specialist in automatisering. We nemen de zorg voor uw IT-omgeving graag van u over, zodat u kunt blijven focussen op uw eigen business. We werken naadloos samen met uw eigen IT-mensen (als u die hebt).

Féju staat 24/7 voor u klaar, op locatie of op afstand.

Wij helpen u graag met:

Hieronder leest u meer over onze automatisering diensten.

 

Op welk vlak kunnen we u helpen?
Aanleg en opzetten van uw IT-omgeving

Na de scan en ons advies, richten we graag uw IT-netwerk in. We streven hierbij naar de hoogst mogelijke efficiëntie, zodat uw dagelijkse bedrijfsprocessen er zo weinig mogelijk last van hebben. Als u wilt, komen we in het weekend.

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Clouddiensten

Féju biedt u graag een cloud-oplossing op maat. Meer over deze clouddiensten op het gebied van IT en telecom leest u op onze pagina Cloud.

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend

vrijblijvende offerte
Netwerkbeheer en -onderhoud

Met periodiek preventief onderhoud haalt u het meeste rendement uit uw investering. We monitoren uw systeem en zorgen ervoor dat het altijd up-to-date is. Dit kunnen we op afstand doen. Toch komen we regelmatig bij u langs: persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk. Zo blijven wij op de hoogte van wat er bij u speelt en kunnen wij tussentijds met u van gedachten wisselen over IT gerelateerde zaken.

Uw vaste systeembeheerder beheert uw netwerk periodiek (frequentie in overleg). Uw netwerk wordt gecontroleerd op functioneren en beschikbare capaciteit, er vinden software-updates plaats en daar waar nodig worden aanpassingen gedaan. Zo krijgt uw netwerk altijd het benodigde onderhoud, is continuïteit gegarandeerd en kunnen potentiële knelpunten snel herkend worden.

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Werkplekbeheer

Tijdens onze periodieke controle checken we alle belangrijke zaken op het gebied van kantoorautomatisering: of uw back-up wel echt loopt, of uw virusbescherming nog up-to-date is, of er geen lek zit in één van uw Microsoft diensten, of uw medewerkers niet te veel of te weinig toegangsrechten hebben (vooral bij wisseling medewerkers) en nog veel meer. Zo bent u optimaal beschermd tegen problemen.

Natuurlijk is er ook tijd voor vragen en verzoeken. Zijn er aanpassingen gewenst, dan geven wij u hierover proactief advies. Kortom, Féju beheer werkt behalve probleemoplossend, vooral ook preventief!

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Onze helpdesk is 24/7 bereikbaar

Féju heeft een 24/7 telefonische bereikbaarheidsdienst met deskundige medewerkers. Zij loggen met een remote systeem in op uw netwerk, onderzoeken de oorzaak van het probleem en lossen het vervolgens op. We herstellen uw netwerk of computer zo snel mogelijk, zodat u niet lang stil hoeft te zitten. U bereikt uw persoonlijke hulplijn via 013 511 50 88.

Deze hulplijn is ook ‘s avonds, in het weekend en tijdens feestdagen bereikbaar. Overigens kunt u onze ondersteunende diensten ook afkopen, zodat u de zekerheid hebt van een vast bedrag per maand.

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Interim IT-consultants

Féju kan interim IT-consultants aan u uitlenen voor netwerkbeheer en -onderhoud, werkplekbeheer en helpdesk. Hebt u voor een bepaalde periode ‘extra handjes’ nodig op het gebied van IT-consultancy, werkplekbeheer of helpdesk, dien dan uw aanvraag in bij Pieter de Bruijn. Hij stemt graag met u af voor welke periode welke diensten gewenst zijn, zodat continuïteit en bezetting voor u gewaarborgd zijn.

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Colocatie van uw server

Wij hosten of plaatsen uw servers graag bij één van onze partners op het gebied van datacenters in Den Bosch en Eindhoven. Zo creëren wij voor u een hoogwaardige oplossing met een hoge beschikbaarheid en profiteert u van alle voordelen die het Tier 3++ en ISO 9001, 14001 en 27001 datacenter biedt.

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Monitoring diensten

Met onze Remote Monitoring & Management (RMM) tool kunnen wij op afstand uw systeem in de gaten houden, op server- en werkplekniveau. Zo krijgen we meer grip op (ontwikkelingen in) uw netwerk zoals processor-, geheugen- en opslaggebruik en het vollopen van schijven zodat we tijdig kunnen ingrijpen en preventief kunnen handelen.

Als de uptime van uw netwerk belangrijk is voor de productiviteit van uw medewerkers, is dit een goede oplossing voor uw organisatie. Hiermee overbruggen we de periode tussen de beheerbezoeken.

 

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte

Onze automatiseringsdiensten