Automatisering

Féju is specialist in automatisering. We nemen de zorg voor jouw IT-omgeving graag van je over, zodat je kunt blijven focussen op je eigen business. We werken naadloos samen met jouw eigen IT-mensen (als je die hebt).

Féju staat 24/7 voor je klaar, op locatie of op afstand.

Wij helpen je graag met:

  • Aanleg en opzetten van (on-premise) IT-omgeving
  • Clouddiensten
  • Dataverbindingen en WIFI-oplossingen
  • Netwerkbeheer en -onderhoud
  • Werkplekbeheer
  • Supportdesk 24/7
  • Interim IT-consultants
  • Colocatie van jouw server
  • Monitoring diensten

Hieronder lees je meer over onze automatisering diensten.

 

Salesteam
Op welk vlak kunnen we u helpen?
Aanleg en opzetten van jouw IT-omgeving

Na de scan en ons advies, richten we graag jouw IT-netwerk in. We streven hierbij naar de hoogst mogelijke efficiëntie, zodat de dagelijkse bedrijfsprocessen er zo weinig mogelijk last van hebben. Als je wil, komen we in het weekend.

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Clouddiensten

Féju biedt je graag een cloud-oplossing op maat. Meer over deze clouddiensten op het gebied van IT en telecom lees je op onze pagina Cloud.

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend

vrijblijvende offerte
Netwerkbeheer en -onderhoud

Met periodiek preventief onderhoud haal je het meeste rendement uit je investering. We monitoren jouw systeem en zorgen ervoor dat het altijd up-to-date is. Dit kunnen we op afstand doen. Toch komen we regelmatig bij je langs: persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk. Zo blijven wij op de hoogte van wat er bij je speelt en kunnen wij tussentijds met jou van gedachten wisselen over IT gerelateerde zaken.

Jouw vaste systeembeheerder beheert jouw netwerk periodiek (frequentie in overleg). Het netwerk wordt gecontroleerd op functioneren en beschikbare capaciteit, er vinden software-updates plaats en daar waar nodig worden aanpassingen gedaan. Zo krijgt jouw netwerk altijd het benodigde onderhoud, is continuïteit gegarandeerd en kunnen potentiële knelpunten snel herkend worden.

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Werkplekbeheer

Tijdens onze periodieke controle checken we alle belangrijke zaken op het gebied van kantoorautomatisering: of de back-up wel echt loopt, of de virusbescherming nog up-to-date is, of er geen lek zit in één van de Microsoft diensten, of jouw medewerkers niet te veel of te weinig toegangsrechten hebben (vooral bij wisseling medewerkers) en nog veel meer. Zo ben je optimaal beschermd tegen problemen.

Natuurlijk is er ook tijd voor vragen en verzoeken. Zijn er aanpassingen gewenst, dan geven wij je hierover proactief advies. Kortom, Féju beheer werkt behalve probleemoplossend, vooral ook preventief!

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Onze supportdesk is 24/7 bereikbaar

Féju heeft een 24/7 telefonische bereikbaarheidsdienst met deskundige medewerkers. Zij loggen met een remote systeem in op het netwerk, onderzoeken de oorzaak van het probleem en lossen het vervolgens op. We herstellen het netwerk of computer zo snel mogelijk, zodat je niet lang stil hoeft te zitten. Je bereikt jouw persoonlijke hulplijn via 013 511 50 88.

Deze hulplijn is ook ’s avonds, in het weekend en tijdens feestdagen bereikbaar. Overigens kun je onze ondersteunende diensten ook afkopen, zodat je de zekerheid hebt van een vast bedrag per maand.

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Interim IT-consultants

Féju kan interim IT-consultants aan je uitlenen voor netwerkbeheer en -onderhoud, werkplekbeheer en helpdesk. Heb je voor een bepaalde periode ‘extra handjes’ nodig op het gebied van IT-consultancy, werkplekbeheer of helpdesk, dien dan je aanvraag in bij Pieter de Bruijn. Hij stemt graag met je af voor welke periode welke diensten gewenst zijn, zodat continuïteit en bezetting voor jou gewaarborgd zijn.

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Colocatie van jouw server

Wij hosten of plaatsen jouw servers graag bij één van onze partners op het gebied van datacenters in Den Bosch en Eindhoven. Zo creëren wij voor jou een hoogwaardige oplossing met een hoge beschikbaarheid en profiteer je van alle voordelen die het Tier 3++ en ISO 9001, 14001 en 27001 datacenter biedt.

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Monitoring diensten

Met onze Remote Monitoring & Management (RMM) tool kunnen wij op afstand het systeem in de gaten houden, op server- en werkplekniveau. Zo krijgen we meer grip op (ontwikkelingen in) jouw netwerk zoals processor-, geheugen- en opslaggebruik en het vollopen van schijven zodat we tijdig kunnen ingrijpen en preventief kunnen handelen.

Als de uptime van jouw netwerk belangrijk is voor de productiviteit van je medewerkers, is dit een goede oplossing voor jouw organisatie. Hiermee overbruggen we de periode tussen de beheerbezoeken.

 

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte

Onze automatiseringsdiensten