Nieuwsbrief mei 2018

De Féju nieuwsbrief van mei is verschenen! Daarin leest u onder andere een interview met Elien Aussems, facility manager bij de Termeer Groep (bekend van Sacha en Manfield).

U kunt onze meest recente nieuwsbrief lezen door te klikken op Nieuwsbrief mei 2018.

Nieuwsbrief mei 2018

Veel leesplezier!

Regio Business noemt Féju bij leukste werkgevers

In Regio Business magazine verscheen deze week de rubriek ‘De leukste werkgevers in de regio’. Naast de Koninklijke Luchtmacht en Dingemans Elementenbouw, noemen zij Féju ICT Groep & Telecommunicatie. De ontwikkelingsmogelijkheden, open bedrijfscultuur en de warme sfeer zijn de belangrijkste redenen. En daar zijn we trots op!

Leukste werkgever

Het artikel vertelt ook waarom Féju zo’n leuke werkgever is. Albert wordt geciteerd: ‘Ik vind het belangrijk om een goed bedrijf neer te zetten, maar het mag geen kil bedrijf zijn. Mensen moeten zich hier thuis voelen, alsof er een warme jas om je schouders gelegd wordt. Dat geldt voor relaties, bezoekers én medewerkers.’

Albert wordt een gedreven man genoemd, een ambitieuze ondernemer, maar vooral een baas die veel deelt met zijn medewerkers: ‘Elk kwartaal zitten we bij elkaar en ziet iedereen alle cijfers. Als het goed gaat, maar ook toen het minder goed ging. Ik praat over overnames, plannen en wat dan ook. En ik ben niet alleen open over de cijfers, ik ben ook heel open over andere dingen. Onlangs is er een nieuwe collega bijgekomen en dan vertel ik ook meteen hoe het zit.’

Open cultuur

Dat die openheid en warmte écht is, blijkt uit alles. De open, kleurrijke kantoortuin nodigt uit tot contact met elkaar. Het kantoor van de directeur wordt gebruikt voor besprekingen, maar Albert zit zelf tussen zijn collega’s te werken. ‘Ik wil niet afgezonderd in een cocon zitten. Dan krijg ik moeilijker feeling met wat er gebeurt in mijn bedrijf, ik voel me afgesloten en dat is gewoon niet leuk. Ik probeer zo veel mogelijk iedereen over alles te informeren.’

Regio Business noemt Féju bij leukste werkgevers

Ontwikkelen

Het artikel vertelt ook nog dat Féju mensen alle kansen krijgen. Albert zegt: ‘Ik wil weten wat de ambities zijn van mijn collega’s – het woord personeel is een scheldwoord voor mij – ze krijgen alle kans zichzelf te ontwikkelen. Als iemand bij mij komt voor een salarisverhoging, ben ik eigenlijk al te laat.’

En ook Lisette Verhoef (binnendienst sales, tien jaar in dienst) wordt geciteerd: ‘Albert legt de lat hoog, dat is soms moeilijk, maar het zorgt er wel voor dat je je eigen lat ook hoger legt. We krijgen hier alle mogelijkheden om onszelf te ontwikkelen. De sfeer is leuk, hier kan alles besproken worden.’

Het complete artikel lees je hier: https://view.publitas.com/regio-business/regio-business-midden-brabant-maart-april-2018/page/60-61

 

Wil je ook bij Féju werken? Bekijk dan onze vacatures of stuur een open sollicitatie.

 

Welkom Anouk Peek

We zijn heel blij met de komst van onze nieuwe medewerkster Anouk Peek: een nieuw gezicht aan de receptie. Ze viel meteen met haar neus in de boter: ze was gastvrouw tijdens ons AVG Seminar op haar derde werkdag. Hieronder vertelt Anouk wat meer over haarzelf.

 

Hallo, Ik ben Anouk Peek en sinds 23 januari 2018 werkzaam bij Féju ICT Groep en Telecommunicatie als administratief medewerkster.

Ik ben geboren in Den Haag en na diverse omzwervingen door Nederland woon ik nu alweer twaalf jaar in het prachtige Brabant, waar zowel mijn gezin als ik het prima naar onze zin hebben.

Na het behalen van mijn vwo-diploma wilde ik eigenlijk maar één ding: secretaresse worden op kantoor. Mijn vader was niet helemaal enthousiast over deze keuze, maar na het behalen van mijn Schoevers diploma zag hij dat ik mij als een vis in het water voelde in deze functie.

Jaren heb ik met veel plezier gewerkt op diverse makelaarskantoren als secretaresse. Na een aantal jaar voor de kinderen te hebben gezorgd, was het tijd om weer de arbeidsmarkt op te gaan. Nu ben ik vol enthousiasme begonnen aan deze uitdaging bij Féju automatisering en telecommunicatie.

Mijn hobby’s zijn tennissen (ik probeer al jaren mijn ranking te verbeteren, maar ja, nog niet helemaal gelukt), met de hond lopen (die helaas niet altijd even goed luistert, maar gelukkig heel lief is) en genieten van het Brabantse goede leven.

Een ieder die Féju belt, zal mij aan de lijn krijgen en ik zal er voor zorgen dat elk gesprek op de goede plaats terecht komt. Ik heb er zin in!

Met vriendelijke groet,

Anouk Peek
Administratief medewerkster

AVG seminar Féju groot succes

Op 25 mei 2018 wordt de Europese privacywetgeving ingevoerd: de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) of in het Engels General Data Protection Regulation. Deze GDPR vervangt de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) en geldt voor alle organisaties die persoonsgegevens verwerken. Omdat er in het mkb veel vragen zijn over dit onderwerp, organiseerde Féju ICT Groep & Telecommunicatie op 25 januari het ‘Seminar nieuwe privacywetgeving’.

De bijna 100 aanwezigen werden in het Koning Willem II Stadion ontvangen door de charmante dagvoorzitter Patty Pit. Na de ontvangst met koffie stelde zij het panel voor:

  • Anske Jongsma, IT Controller bij HLB Van Daal Accountants
  • Leonard Bijlsma, advocaat gespecialiseerd in AVG bij MannaertsAppels Advocaten
  • John Veldhuis, adviseur beveiligingsoplossingen bij Sophos
  • Albert Jakobsen, IT-adviseur en directeur van de Féju Groep.

AVG relevant voor ieder bedrijf

Door middel van een confronterende video werd iedereens aandacht meteen gegrepen en was de noodzaak van privacy van persoonsgegevens meteen duidelijk voor de hele zaal. Dat de nieuwe AVG-wetgeving voor ieder bedrijf geldt, maakte Leonard Bijlsma al snel duidelijk: “Persoonsgegevens zijn alle gegevens die direct of indirect te herleiden zijn tot een persoon. Wanneer een bedrijf deze gegevens verwerkt, is de wet daarop van toepassing. En verwerken dat is opslaan, doormailen, aanpassen; dat doe je dus al heel snel.”

Gegevens niet onnodig opslaan

Persoonsgegevens waarvan je de wettelijke plicht hebt om te in bezit te hebben, daarvoor geeft de AVG richtlijnen hoe ermee om te gaan. De wet stelt dat er altijd een duidelijk doel moet zijn voor het vastleggen van persoonsgegevens. Wanneer je gegevens vastlegt die je niet (meer) nodig hebt, dan overtreed je daarmee de wet. Het panel adviseerde daarom heel duidelijk om niet meer data te bewaren dan strikt noodzakelijk is. En om regelmatig te controleren of gegevens nog nodig zijn: wanneer bijvoorbeeld een medewerker uit dienst gaat, zullen zijn persoonsgegevens verwijderd moeten worden van alle apparaten: van computers, laptops en de server, maar ook uit de cloud, uit mailboxen en van usb-sticks.

AVG seminar nieuwe privacy wetgeving

Datalek gevaar

Een datalek is elke situatie waarbij persoonsgegevens zijn verwerkt zonder dat er een geldige reden aan ten grondslag lag. Binnen 72 uur nadat een datalek heeft plaatsgevonden, dient de organisatie die hiervoor verantwoordelijk is, een melding te maken bij de Autoriteit Persoonsgegevens (AP). Een datalek is een gevaar dat in een klein hoekje zit, zo legde Albert Jakobsen uit: “Een medewerker die zijn usb-stick kwijtraakt, een laptop die gestolen wordt, een adressenbestand dat naar de verkeerde persoon wordt gemaild: dat kan iedereen overkomen. Dat is heel moeilijk te voorkomen.” Het advies van advocaat Bijlsma: “Je zou als bedrijf ernaar moeten streven dit zo veel mogelijk in eigen hand te houden. Spreek bijvoorbeeld met collega’s af dat ze nooit iets werkgerelateerds doormailen naar hun privé mailadres. En ze kunnen beter geen zakelijke mail ontvangen op hun privé telefoon. Daar zou je beleid van moeten maken.”

AVG seminar

Flinke boetes

Alle datalekken moeten gemeld worden. Of een datalek dan ook meteen een boete betekent, hangt af van de gevoeligheid en de impact van de gelekte informatie. Bijvoorbeeld: hoeveel consumenten of organisaties ervaren de consequenties van het datalek? De boetes die aangekondigd zijn, liegen er niet om: een kleine overtreding kan een boete opleveren van maximaal 2% van de (wereldwijde) omzet van een bedrijf, tot een maximum van 10 miljoen euro. Bij grote overtredingen wordt gesproken over 4% en 20 miljoen.

AVG seminar GDPR

Praktische adviezen

De aanwezigen in de zaal, zoals een ondernemers met een uitzendbureau, een zorgorganisatie, of een bouwbedrijf, beseffen dat ze aan de slag moeten met deze wet. Gelukkig geeft het panel hen veel bruikbare tips:

Leonard Bijlsma: “Bedenk eens hoeveel oude cv’s er nog opgeslagen zijn in uw organisatie. Daarin staan veel persoonsgegevens, dus dat kan grote problemen veroorzaken. Begin eens met dat op te schonen, dan hoef je je al niet meer zo druk te maken. Daarnaast is het goed om een DPIA uit te voeren: een Data Protection Impact Assessment. Daarmee breng je de risico’s in kaart.

John Veldhuis: “Het is niet verboden om data in je bezit te hebben of te verwerken, je moet het vooral heel goed beveiligen. Denk bijvoorbeeld aan e-mail encryptie: daarmee is een mail alleen leesbaar voor degene voor wie de mail bedoeld is.”

Albert Jakobsen: “Besef dat je als ondernemer zelf altijd verantwoordelijk bent voor de gegevens in je bedrijf. Maar ook voor de gegevens van jouw medewerkers die worden verwerkt door je accountant en door andere leveranciers. Daarom is het belangrijk hen een goede verwerkersovereenkomst te laten ondertekenen.”

John Veldhuis: “Ook ransomware is een datalek. Zorg daarom dat je een goede ransomware voorziening hebt. Maak heel regelmatig goede backups en test die ook. Zorg dat je gegevens versleuteld opslaat, zodat anderen er niets mee kunnen. En je bent wettelijk verplicht om je medewerkers bewust te maken van de risico’s. Stuur hen eens een phisingmail: wie er in trapt en op de link klikt, wordt uitgenodigd voor een training.

AVG advies

Na 90 minuten vragen uit de zaak en antwoorden van het panel, rondt Patty Pit de discussie af en nodigt ze de aanwezigen uit voor de borrel: “De bitterballen liggen al in het vet”. Eén dame in de zaal wil nog even het woord: “Ik wil Féju en de panelleden heel erg bedanken voor de informatie. Het was echt heel interessant. Ik denk dat iedereen in de zaal zich er bewust van is geworden dat we hier echt heel serieus mee bezig moeten gaan zijn.” Dat was precies de bedoeling van het seminar.

Meer informatie?

Een uitgebreide uitleg van de AVG vindt u in dit document: General Data Protection Regulation uitgelegd door Féju.

Op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens zijn heel veel praktische antwoorden te vinden op vragen die spelen in het mkb. U vindt daar bijvoorbeeld een stappenplan om u voor te bereiden op de AVG.

Verder adviseren wij u graag over de IT-gerelateerde zaken van dit onderwerp. Ook kunnen we bijvoorbeeld meedenken over bepaalde processen waarbij automatisering er juist voor kan zorgen dat menselijke factoren beperkt kunnen worden. Neem contact op via 013- 511 50 88 of info@feju.nl.

Welkom Raimo Rantanen

Onlangs is het Féju-team weer uitgebreid, deze keer met consultant Raimo Rantanen. We zijn erg blij met zijn komst! Hieronder vertelt Raimo wat meer over zichzelf:

Mijn naam is Raimo Rantanen en ik ben sinds 1 januari 2018 werkzaam bij Féju ICT Groep als consultant.

Ik ben geboren in 1981 te Goirle en woon al mijn hele leven in Oisterwijk. Ik ben getrouwd en heb vier kinderen. In mijn vrije tijd ga ik graag met vrienden eten en/of drinken of gezellig met mijn vrouw naar de bioscoop.

Ruim 14 jaar ben ik ondernemer geweest. De laatste jaren was ik mede-eigenaar van een klein automatiseringsbedrijf in Oisterwijk waar ik veel ervaring heb opgedaan in de ICT.

Ik kijk ernaar uit om mezelf bij Féju ICT Groep verder te ontplooien en om het team en de relaties goed te ondersteunen de komende jaren. Ik heb erg veel zin in deze nieuwe uitdaging bij Féju!

Tot ziens!
Raimo Rantanen
Consultant

Nieuwsbrief december 2017

De Féju nieuwsbrief van december 2017 is uit! Met daarin onder andere een klant aan het woord: Happy Idiots, online marketingbureau uit Eindhoven.

U kunt de nieuwsbrief lezen door te klikken op Nieuwsbrief december 2017 Veel leesplezier!

Nieuwsbrief Feju december 2017

Féju genomineerd voor Telecom Inspirience Awards

We zijn weer genomineerd! Nu voor de Telecom Inspirience Awards in de categorie Best Cloud Communications Project. Deze awards hebben als doel de beste ICT-bedrijven en Telecom-oplossingen te belonen voor hun beste prestatie.

Deze week kregen wij bericht: “We hebben goed nieuws: jullie klantcase is door de vakjury van de Telecom Inspirience Awards genomineerd voor de categorie Best Cloud Communications Project. Gefeliciteerd!”

Op 15 november worden de winnaars bekendgemaakt tijdens de Award-uitreiking in het Zalmhuis in Rotterdam.

Best Cloud Communications Project 2017

We zijn genomineerd voor de categorie Best Cloud Communications Project met het de oplossing die wij hebben geboden aan onze klant Heliview. Dit bedrijf uit Breda heeft enerzijds een groot outbound callcenter en anderzijds een business development organisatie. Hun 35 medewerkers werken gezamenlijk aan de diverse facetten van een project waarbij de onderlinge communicatie van groot belang is.

De klantvraag

De uitdaging bij deze klant zat in het inzichtelijk maken van de diverse vormen van data en communicatie. Zij wilden daar op een betere, makkelijke manier mee omgaan. Voorheen waren de diverse afdelingen eilandjes met eigen data-informatiestromen.

De oplossing

Féju heeft de vormen van communicatie en de datastromen samen met de klant inzichtelijk gemaakt, om zo een oplossing te kunnen bieden voor alle mogelijke devices: vaste toestellen, laptops, smartphones, iPads en andere tablets.

Voor het outbound callcenter is een Hosted Onbeperkt bellen oplossing geleverd. Voor de 35 vaste medewerkers implementeerde Féju de Cloud Communicatie-oplossing My-connect. Alle medewerkers zijn voorzien van het meest uitgebreide profiel inclusief MiTeam-functionaliteiten. Hierdoor zijn medewerkers op alle devices beschikbaar en bereikbaar en wordt met een Exchange-integratie de beschikbaarheid vanuit de Outlook-agenda geregeld.

De medewerkers van Heliview werken heel flexibel tussen 9.00 en 21.00 uur, op kantoor en onderweg. Zij gebruiken nu alle facetten van de collaboration-oplossing MiTeam: chatten, documenten delen, taken uitzetten binnen de projectgroep en online samenwerken. Van ieder project wordt een zogenaamde stream gemaakt: de projectdeelnemers worden toegevoegd en kunnen vanaf dat moment echt samenwerken aan het project. Alle communicatie rondom het project is nu centraal beschikbaar binnen de stream, waar in de oude situatie het een hele klus was om die projectgerelateerde informatie boven water te krijgen.
Féju heeft deze behoefte ingevuld met een cloud-oplossing, op een zeer efficiënte manier: de oplossing werd eenvoudig uitgerold, is beschikbaar op alle devices, biedt onbeperkt belverkeer en is flexibel op en af schalen wanneer er bijvoorbeeld tijdelijk call-agents bij of af moeten.

De winst voor de klant?

Er is een efficiencyslag gemaakt en de organisatie is professioneler en gestroomlijnder geworden. Eerst was men druk bezig met bij elkaar informeren wie wat had gedaan, nu is die info in één oogopslag zichtbaar, wat voortschrijdend inzicht oplevert. Uiteraard staan de klantgegevens direct op het beeldscherm wanneer een klant belt.

Wat maakt dit project bijzonder?

Féju heeft alle facetten die met de Cloud Communicatie-dienst My-connect mogelijk zijn, gebruikt in deze oplossing voor Heliview. Alle mogelijke devices worden gebruikt: van een deskphone, een softphone op de pc tot aan volledig geïntegreerde smartphones. De oplossing van Féju biedt duidelijk inzicht. Er wordt niets meer dubbel gedaan, waardoor de medewerkers meer werk kunnen verzetten en waardoor er minder fout gaat. Door de koppeling met Exchange is bovendien de beschikbaarheid van collega’s duidelijk voor iedereen. Ook is hierop is de routering van de betreffende medewerker aangepast. De klant is organisatorisch geholpen.

 

Met deze oplossing won Féju eerder al de My-Connect Award voor Best Project.

Féju wint My-Connect Award Best Project

Tijdens het My-Connect After Summer Event heeft Féju ICT Groep een My-Connect award gewonnen.

Op 21 september 2017 organiseerde My-Connect het jaarlijkse My-Connect After Summer Event bij Inn Style in Maarssen. Tijdens dit event werden nieuwe ontwikkelingen onthuld, reference cases behandeld en nieuwe successen gevierd.

My-Connect Award

Ook werden vijf My-Connect awards uitgereikt. Uit handen van ex-miss Nederland Kim Kötter ontving Féju directeur Albert Jakobsen de award voor Best Project. Deze award werd gewonnen voor de case Heliview. Meer over deze case leest u in dit artikel: Féju genomineerd voor Telecom Inspirience Awards

Wij danken My-Connect voor de organisatie en zijn trots op deze prijs!

My-Connect Award winnaars

 

My-Connect Award

 

My Connect Award

 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Samenwerking Athlon verlengd

Féju ICT Groep & Telecommunicatie heeft haar contract met Athlon Lease verlengd met vijf jaar. Onlangs mochten tien Féju medewerkers hun gloednieuwe auto ophalen bij Arend Auto in Oisterwijk. Dat werd natuurlijk een mooi feestje!

“Wij maken niet dagelijks mee dat we tien nieuwe voertuigen mogen presenteren”, lacht Patrick van den Boogaard, verkoopadviseur bij Arend Auto. “Féju heeft inmiddels 21 auto’s van ons rondrijden en is een echte Arend-ambassadeur aan het worden!”

Waarom Arend Auto?

“Dat hebben ze dan ook verdiend”, reageert Albert Jakobsen. “De auto’s én de service zijn heel betrouwbaar. Toen één van onze auto’s total loss werd gereden, stond al de volgende dag een vervangende auto klaar. Bovendien zit Arend dichtbij: mijn medewerkers hoeven niet ver te rijden voor een reparatie. En ze kunnen in de garage doorwerken of krijgen een vervangende auto mee. Dat scheelt veel kostbare werktijd.”

Arend Auto is dealer van Renault, Nissan en Dacia en heeft 14 vestigingen in Nederland. De garage in de Sprendlingenstraat hoorde voorheen bij Van den Boom (bekend uit de Tilburgse Goirkestraat), maar werd in 2009 overgenomen door Arend Auto. Patrick: “Maar voor onze relaties is de garage vertrouwd gebleven, er is weinig veranderd.”

“Mijn medewerkers moeten fijn kunnen rijden, dat vind ik belangrijk”, legt Albert uit. “Ze zijn tevreden over de service en hebben een goede klik met de mensen van Arend. Ze worden bijvoorbeeld verwelkomd door receptioniste Anja: die kennen ze goed want dat is de vrouw van Twan!”

Waarom Athlon Lease?

Ook over de samenwerking met Athlon is Albert erg positief: “Mariska is al zes jaar ons vaste aanspreekpunt bij Athlon. Zij kent onze historie en begrijpt wat we willen. Ze snapt dat onze mobiliteit gegarandeerd moet zijn en dat het veel geld kost als een medewerker een uur niet kan werken door panne. Ik word regelmatig benaderd door concurrenten, maar ik houd alles bij één leasemaatschappij: Athlon.”

Roger Sliepenbeek, Accountmanager bij Athlon, doet daar graag zijn best voor: “Sommige van de Féju-auto’s waren nog niet einde contract. We hebben geregeld dat ze toch allemaal vervangen konden worden. Zo heeft iedere medewerker dezelfde auto in dezelfde uitvoering gekregen en ontstaat er geen discussie onderling. Wij begrijpen dat dit belangrijk is en zijn dan graag flexibel.”

 

Féju hoofdsponsor van Tilburgse musical Moordhoek

De Stichting Muziektheater Tilburg brengt in mei haar eerste musical Moordhoek op de planken, over het waargebeurde verhaal van Marietje Kessels. Féju ICT Groep & Telecommunicatie is trots hoofdsponsor te zijn van dit unieke culturele evenement.

De vondst van het lijkje van Marietje Kessels in 1900 houdt mensen in Tilburg tot op de dag van vandaag bezig. Ondanks dat de moord meer dan honderd jaar geleden heeft plaatsgevonden.

Machtsmisbruik, een gevoel van twijfel en onmacht, het (on)gelijk van geloof: het blijven actuele thema’s. Daarom brengt een cast van veertig professionals en (semi-)amateurs, begeleid door een live-orkest, dit historische verhaal in een rauwe thrillermusical.

De musical Moordhoek wordt gespeeld in de Schouwburg van Theaters Tilburg op 11, 12, 13 en 14 mei. De productie wordt mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsors Féju ICT Groep & Telecommunicatie, Rabobank en Kobra.

Thrillermusical Moordhoek

“Niet voor niets is het verhaal van Marietje Kessels het bekendste en meest meeslepende verhaal uit de geschiedenis van Tilburg. Het was een ongelofelijk drama voor alle betrokkenen, dat de hele stad op zijn kop zette. Behalve een lokaal drama is het ook de weerspiegeling van een tijd, met de toen geldende sociale en maatschappelijke verhoudingen.“

Ron Antens (musicus, componist en dirigent) nam het initiatief om van dit verhaal een musical te maken. Hij vertelt over de geboorte van zijn idee: “Een van mijn favoriete musicals waaraan ik heb meegewerkt is ‘Parade’ van Jason Robert Brown. Parade is niet bepaald een ‘feel good’ productie, maar daardoor juist heel intrigerend. Een misdaad, slepend proces en de druk van de publieke opinie waren thema’s die mij al snel aan een bekend verhaal uit Tilburg deden denken, namelijk dat van Marietje Kessels. Nadat ik het boek van Ed Schilders, Moordhoek, had gelezen, was het voor mij duidelijk: mijn eerste grote musical moest gaan over dit verhaal!

Dat ik niet de enige was die dit verhaal zag zitten, bleek al snel toen ik begon met de samenstelling van een artistiek team. Iedereen die ik vroeg wilde meteen graag meewerken aan deze productie. Na overleg en de toestemming van Ed Schilders om zijn boek als uitgangspunt te nemen, was mijn eerste productie geboren; Moordhoek. Een rauwe thrillermusical met een echt Tilburgs karakter.”

Tilburgs talent

De Stichting Muziektheater Tilburg kijkt uit naar haar eerste productie. Voorzitter Bert van Herreveld: “We zijn ervan overtuigd met Moordhoek een geweldige eerste productie te hebben gevonden waar dit talent tot zijn recht zal komen. We hopen dat heel Tilburg zal komen genieten en net als wij in één klap verkocht zal zijn voor het muziektheater.

De pracht van muziektheater zit hem wat ons betreft vooral in de begeleiding van de zangers door een echt orkest, live gespeeld, met alle instrumentgroepen vertegenwoordigd. Dat is niet vanzelfsprekend meer in deze tijd, het live orkest is letterlijk een kostbaar goed geworden. Stichting Muziektheater Tilburg wil door haar inzet deze meerwaarde kunnen blijven bieden.”

Féju directeur Albert Jakobsen: “Toen ik hoorde van dit initiatief, was ik meteen enthousiast. Het verhaal gaat over machtsmisbruik en strijd tussen groepen, wat nu nog steeds actuele thema’s zijn. Bovendien is het een écht Tilburgse productie over een waargebeurd verhaal en wordt het heel professioneel aangepakt. Dat wilde ik graag ondersteunen. Ik kijk uit naar de voorstellingen en wens alle betrokkenen veel succes!”

 

Meer informatie vindt u op de website van de Stichting Muziektheater Tilburg.
Tickets kunt bestellen bij Theaters Tilburg.