Er is op dit moment geen storing.
Nijverheidsweg 21, Udenhout |
Helaas hebben we dit event geannuleerd, vanwege de huidige ontwikkelingen rond COVID19. Zodra de situatie het toelaat, zullen we dit event laten doorgaan. Wilt u daarbij zijn? Laat het ons weten, dan sturen we u een uitnodiging.
Féju organiseert regelmatig events voor relaties, om hen bij te praten over actuele ontwikkelingen. Daarvoor kiezen we onderwerpen die grenzen aan ons eigen vakgebied. Deze events zijn bovendien een mooie gelegenheid voor onze relaties om te netwerken. Het eerstvolgende event is op 24 september en zal gaan over de robotisering van werkprocessen.
Steeds meer onderdelen van werkprocessen worden geautomatiseerd en dat geldt niet alleen voor fabrieken. Kantoorwerk uitbesteden aan een robot: had u daar al eens aan gedacht? Dit wordt al veel toegepast en met succes. U laat repeterende, eenvoudige zaken voortaan uitvoeren door een robot. Het gaat dan bijvoorbeeld om het beantwoorden van mails, invullen van formulieren en aanmaken van bestanden. Om dit te doen kan de robot informatie zoeken op internet, gegevens uit bijlagen halen, schermen openen en klikken op buttons. De robot werknemer werkt sneller dan een mens ooit zou kunnen, is nooit ziek en klaagt nooit over vervelende klusjes. Misschien toch het overwegen waard?
Natuurlijk zijn niet alle werkprocessen geschikt om te robotiseren. Wat de do’s en don’ts zijn, hoort u tijdens dit kennisevent. Aan de hand van talloze cases leert u hoe en wanneer u Robotic Process Automation (RPA) kunt inzetten in uw organisatie. Na een uur bent u helemaal op de hoogte over deze nieuwe technologie en weet u wat uw organisatie eraan kan hebben. De sessie is zoveel mogelijk interactief. Uiteraard is er voldoende ruimte voor vragen.
Onze spreker is adviseur op het gebied van vereenvoudiging van werkprocessen en digitale transformatie. Hij heeft ruime ervaring met het succesvol inzetten van robotisering en geeft hier regelmatig lezingen over.
Als u na de sessie nog vragen hebt, kunt u deze stellen tijdens de borrel. Ook kunt u dan met andere Féju relaties napraten en netwerken. Uiteraard zal dit event volledig veilig georganiseerd worden volgens de RIVM-maatregelen. Er zijn daarom maximaal 20 plaatsen beschikbaar. Meld u daarom snel aan!
Hebt u interesse om hier bij aanwezig te zijn? Noteer dan in uw agenda:
Wij verzoeken u om u vooraf aan te melden. Dit kan per mail naar Juliette Jakobsen via j.jakobsen@feju.nl. Vragen kunt u stellen via 013 – 5115088.
U bent van harte welkom, ook u geen klant van Féju bent!
27-06-2020