Bellen naar vast hoeft niet meer te kosten dan 1,9 cent per minuut

“Veel bedrijven weten niet wat ze betalen voor telefonie. Bijvoorbeeld het bedrijf waar ik vorige week was, daar hadden ze het overzicht niet meer” zo vertelt telecom accountmanager Stef Brooimans. “Ze pakten terplekke een factuur erbij en bleken 170 euro per maand te betalen. Wij gaan het nu leveren voor 42,50 euro. We heffen alle contracten van losse partijen op, zodat er geen dubbele kosten meer zijn.”

Televoip Totaal

Dit is één van de vele voorbeelden. Met Televoip Totaal powered by Féju, ons eigen provider platform, zijn we scherper geprijsd dan grote spelers als Vodafone, KPN en Tele2. En veel scherper dan het oude ISDN. In de meeste gevallen betaal je voor Ziggo 14 cent en voor KPN 13 cent per minuut. Dat is ook hun starttarief. Bij ons is dat maar 5 cent. En natuurlijk is onze kwaliteit niet minder dan die van andere partijen.

“Een bijkomend voordeel is dat je alles onder één dak hebt. Veel bedrijven halen hun telefonie apparatuur bij bedrijf X, hebben hun beltikken bij provider Y en een internetverbinding bij partij Z. Bij een storing wijzen die drie leveranciers naar elkaar en mag je zelf uitzoeken waar het probleem ligt” aldus Stef. “Bij Féju heb je maar één aanspreekpunt. Féju levert de apparatuur, beheert de apparatuur en levert ook de telefoniedienst. We kunnen dan ook nog een separate internetverbinding leveren, zodat telefonie en dataverkeer gescheiden blijven. Mocht er een storing zijn, dan bel je gewoon naar Féju. Wij lossen het snel en in eigen beheer op.”

Transparant

Met ons platform hebt u bovendien altijd inzichtelijk wat u doet aan telefonie. U krijgt een eigen inlog voor het klantportaal, zodat u inzicht hebt in uw gebruik. Bij grote providers is dit veel minder transparant.

Altijd bereikbaar

Uw vaste nummer doorschakelen naar mobiel is heel eenvoudig. In de portal zet u uw mobiele nummer: als u niet opneemt op de vaste lijn, wordt deze doorgeschakeld naar uw mobiel. Zo mist u nooit meer een gesprek.

Féju telecom helpdesk 24/7

Als één van uw collega’s er even niet uitkomt: bel de helpdesk van Féju. Wij kunnen zaken op afstand beheren. Of we komen langs. Ook ‘s avonds en in het weekend.

Interesse?

Féju ICT Groep levert telefonie voor alle bedrijven; van zzp tot grote bedrijven met tien vestigingen. Buiten alle genoemde voordelen, bent u waarschijnlijk ook nog eens voordeliger uit. Zoek uw factuur maar eens op; de kans is groot dat wij ‘m halveren.

Stuur een foto van uw factuur naar Féju. Dat kan per mail naar telecomhelpdesk@feju.nl of via WhatsApp naar 013- 850 59 78. Wij laten u binnen twee werkdagen weten hoeveel voordeel u kunt behalen.