Nijverheidsweg 21, Udenhout |

+31 (0)13 511 50 88

Remote Support

Onze helpdesk kan een probleem op uw computer oplossen, door op afstand uw computer ‘over te nemen’. Dit noemen wij remote support.

Om hiervan gebruik te kunnen maken, dient u een programma te downloaden op uw computer. Als u dit doet, gaat u akkoord met onze gebruikerscondities, die u hieronder vindt. Wij raden u aan deze eerst te lezen voordat u verder gaat.

Download Féju support Windows (EXE)

Download Féju support Windows (ZIP)

Download Féju support Mac OSX

Gebruikerscondities Féju Remote Support

Door gebruik te maken van onze Remote Support accepteert u een sessie waarbij een medewerker van Féju op afstand gedeeltelijke of volledige controle over uw pc zal hebben.

De programmatuur waarmee deze Féju Remote Support Sessie opgestart kan worden, is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kan het voorkomen dat deze programmatuur niet functioneert zoals beoogd, om welke reden dan ook. Hierbij kan niet worden uitgesloten dat schade ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op uw pc. Féju Automatisering BV en Féju Telecommunicatie BV zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade in welke vorm dan ook, die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van deze Remote Support dienst.

Als u op enige wijze onzeker bent over de identiteit of de technische kunde van de support medewerker die de Féju Remote Support Sessie gaat opstarten, dan wel over de programmatuur zelf, maak dan géén verbinding. Het is in de meeste gevallen ook mogelijk dat er, op een nader te bepalen moment, een medewerker van Féju bij u langskomt.