Remote Support

Onze supportdesk kan een probleem op jouw computer oplossen door deze op afstand ‘over te nemen’. Dit noemen wij remote support.

Om hiervan gebruik te kunnen maken, dien je een programma te downloaden op je computer: TeamViewer. Wanneer je dit doet, ga je akkoord met onze gebruikerscondities, die je hieronder vindt. Wij raden je aan deze eerst te lezen voordat je verder gaat.

Klik hier om de Féju support tool te starten:
Download Féju support tool

Gebruikerscondities Féju Remote Support
Door gebruik te maken van onze Remote Support accepteer je een sessie waarbij een medewerker van Féju op afstand gedeeltelijke of volledige controle over je pc zal hebben.

De programmatuur waarmee deze Féju Remote Support Sessie opgestart kan worden, is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kan het voorkomen dat deze programmatuur niet functioneert zoals beoogd, om welke reden dan ook. Hierbij kan niet worden uitgesloten dat schade ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op jouw pc. Féju ICT Groep is niet aansprakelijk voor eventuele schade in welke vorm dan ook, die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van deze Remote Support dienst.

Als je op enige wijze onzeker bent over de identiteit of de technische kunde van de support medewerker die de Féju Remote Support Sessie gaat opstarten, dan wel over de programmatuur zelf, maak dan géén verbinding. Het is in de meeste gevallen ook mogelijk dat er – op een nader te bepalen moment – een medewerker van Féju bij je langskomt.