24/7 Monitoring & Support

Iedere organisatie stelt andere eisen aan de ICT omgeving. Om hierop te kunnen inspelen, hanteren wij al jarenlang een businessmodel waarmee we elke organisatie van dienst kunnen zijn, van groot tot klein en van complex tot eenvoudig. Zo kunnen we blijven voldoen aan de gestelde support en monitoring eisen van organisaties die 24/7 operationeel zijn, zoals bijvoorbeeld in de industriële en healthcare sector.

Kleinere organisaties hebben waarschijnlijk voldoende aan support en monitoring tijdens gebruikelijke kantoortijden. Hoe dan ook, het blijft onze rol om te helpen en de meest efficiënte weg te kiezen want elk bedrijf heeft zijn eigen strategie. Wanneer er plotseling tijdens kantoortijden wat is, zitten deskundige mensen voor je klaar op onze eigen supportafdeling voor 1e en 2e lijns ondersteuning en kunnen zij opschalen naar 3e lijns collega als dat nodig zou zijn.

Ben je benieuwd of jouw monitoring beter kan?

We komen graag langs voor een vrijblijvende quickscan. We brengen dan je huidige ICT-omgeving in kaart en geven je een advies op maat over mogelijke verbeterpunten. Dat is gratis en vrijblijvend.

Meer info over de quickscan

AVA Benelux

“Féju bood de ideale combinatie van IT en telecom”

B&G Hekwerk

“Féju is flexibel en biedt ons continuïteit”

Hoppenbrouwers Techniek

“De samenwerking met Féju gaat op een heel natuurlijke manier”