Skip to main content
 
 
 
1
1
Ons stappenplan

Overstappen

Wil jij overstappen op de dienstverlening van Féju? Dat proces verloopt via het onderstaande stappenplan.

1

Kennismaken

We starten met een persoonlijk kennismakingsgesprek, het liefst bij jou op locatie. Zo krijgen we direct een goed beeld van jouw bedrijf en werkomgeving, wat ons helpt om jouw specifieke behoeften en wensen beter te begrijpen. Tijdens dit gesprek leren we elkaar kennen, stellen we ons voor, luisteren we naar jouw verhaal en bespreken we wat je zoekt in een ICT-partner. 
2

Inventariseren

Vervolgens komen we opnieuw bij je langs om een grondige inventarisatie van je huidige ICT-omgeving te maken. Dit gebeurt meestal door een van onze technische consultants. Samen bekijken we je hardware, software, licenties, netwerkindeling en eventuele knelpunten of wensen. Door bij jou op locatie te zijn, krijgen we een duidelijk beeld van de inrichting en kunnen we direct verbeterpunten vaststellen. 
3

Adviesrapport en voorstel

Op basis van onze inventarisatie stellen we een adviesrapport en een op maat gemaakt voorstel op. We presenteren dit persoonlijk bij jou, zodat we onze bevindingen en aanbevelingen kunnen toelichten en je alle ruimte hebt om vragen te stellen. Zo zorgen we dat het plan naadloos aansluit op jouw behoeften. 
4

Migratie en netwerkdocumentatie

Na akkoord starten we de migratie naar Féju, vaak door middel van ‘schaduwdraaien’. Dit houdt in dat we gefaseerd naast de bestaande ICT-partner werken. We zijn bij jou op locatie om ervoor te zorgen dat Féju, met behulp van slimme software, volledig in control komt. De migratieomvang is afhankelijk van de afspraken in ons voorstel. In deze fase leggen we alles zorgvuldig vast in een netwerkdocumentatiesysteem, wat onze supportafdeling, je vaste ICT-consultants en jijzelf altijd een helder overzicht biedt van je ICT-omgeving. 
5

Overname ICT-dienstverlening

In de laatste stap nemen we de volledige ICT-dienstverlening over. We beheren dit op afstand of komen regelmatig bij je op locatie voor beheer, onderhoud en ondersteuning. Dankzij onze persoonlijke aanpak ontstaat er snel een goede klik, waardoor we vlot kunnen inspelen op jouw behoeften en eventuele problemen direct kunnen oplossen. 

Wil je meer informatie over het overstaptraject, of heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact met ons op.

Neem contact op

We’re making IT happen

“Bij Féju draait het om persoonlijk contact en maatwerk. Samen zorgen we voor een soepele overgang die perfect aansluit op jouw organisatie.”

Juliette Jakobsen, junior accountmanager