Nijverheidsweg 21, Udenhout |

+31 (0)13 511 50 88

Telecom

Féju begrijpt dat (telefonische) bereikbaarheid van groot belang is voor de continuïteit van uw bedrijf. Daarom adviseren wij u graag een telecom oplossing op maat. Uit verschillende providers stellen we voor u het beste aanbod samen.

Telecom op efficiënte wijze

Bovendien zorgen we ervoor dat uw medewerkers nog efficiënter kunnen werken, waardoor de productiviteit van uw mensen verbeterd wordt.

Féju helpt u graag met:

  • Aanleg en opzetten van (on-premise) telecom oplossingen
  • Onderhoud en beheer van telefooncentrales
  • Onze eigen interne helpdesk en 24/7 bereikbaarheidsdienst
  • Telefonie clouddiensten

 

Op welk vlak kunnen we u helpen?
Aanleg en opzetten van (on-premise) telecom oplossingen

Na de scan en ons advies over de best passende oplossing, richten we graag uw telecom systeem in. Daarbij kunnen we gebruik maken van uw traditionele ISDN-lijnen of de overstap maken naar VoIP of een hosted oplossing. Of het nu gaat om één of meer dan 100 toestellen, we stemmen de functionaliteiten volledig af op uw eisen en wensen.

Féju gaat verder dan het aanleggen van een telefooncentrale. We koppelen de centrale met uw applicaties, maar ook met alarmering, signalering en toegang (deur/hek). We nemen u alles uit handen, ook de eventuele aanleg van bekabeling.

We integreren het bellen met uw computer en koppelen het aan Outlook, aan een webportal en aan uw mobiele telefoon. In een handomdraai selecteert en belt u nummers, bladert u door telefoonboeken, ziet u de aanwezigheid van collega’s, handelt u al uw gesprekken af en ziet u uw belgeschiedenis.

Bereikbaarheid en comfort koppelen wij aan productiviteit, efficiënt samenwerken en mobiel werken.

 

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Onderhoud en beheer van telefooncentrales

In overleg met u bepalen we welk onderhoud nodig is om uw systemen in optimale conditie te houden. We monitoren uw systeem en zorgen ervoor dat het altijd up-to-date is, om continuïteit te garanderen en potentiële knelpunten snel te kunnen herkennen en oplossen.

Meestal combineren we drie vormen:

Service op afstand: softwaremutaties voeren we op afstand door in uw systeem, zoals wijzigingen in oproeptoewijzingen, toestelnummers, namen, groepsschakelingen, doorschakelingen en omleidingen.

Preventief onderhoud: we komen we regelmatig bij u langs, om op de hoogte te blijven van uw situatie. Uw medewerkers kunnen vragen stellen en verzoeken indienen. Daarnaast voeren we de nodige updates uit in hard- en software.

Jaarlijks preventief onderhoud: de complete telefooncentrale (dus ook de toestellen) worden onder handen genomen: controle, verificatie en software-updates. Ook maken we een back-up van de programmering, die bij calamiteiten kan worden ingezet.

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Onze eigen interne helpdesk en 24/7 bereikbaarheidsdienst

Féju heeft een 24/7 telefonische helpdesk met deskundige medewerkers. Zij loggen met een remote systeem in op uw telefooncentrale en onderzoeken de oorzaak van het probleem. We herstellen dit probleem zo snel mogelijk, zodat u niet lang onbereikbaar bent.

De bereikbaarheidsdienst is ook ‘s avonds, in het weekend en tijdens feestdagen bereikbaar. Overigens kunt u onze ondersteunende diensten ook afkopen, zodat u de zekerheid hebt van een vast bedrag per maand.

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Telefonie clouddiensten

Féju biedt u graag een cloud-oplossing op maat. Meer over deze clouddiensten op het gebied van telecom leest u op onze pagina cloud.

 

Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte

Tik op een vak om meer te lezen over onze telecomdiensten.