Telecom

Féju begrijpt dat (telefonische) bereikbaarheid van groot belang is voor de continuïteit van je bedrijf. Bovendien is het belangrijk dat je IT- en telecom optimaal samenwerken binnen jouw ICT-netwerk. Féju heeft ruim 15 jaar ervaring op beide vlakken en adviseert je graag over een overkoepelende telecom oplossing op maat.

Telecom op efficiënte wijze

Uit verschillende providers stellen we voor jou het beste aanbod samen. We verzorgen niet alleen telefonie, maar koppelen direct met andere communicatiemiddelen. Zo zorgen we ervoor dat jouw medewerkers nog efficiënter kunnen werken, waardoor de productiviteit van jouw mensen verbeterd wordt.

Féju helpt je graag met:

  • Adviseren, ontwerpen en implementatie van telecom oplossingen
  • Onderhoud en beheer van telecom oplossingen
  • Eigen 24/7 supportdesk
  • Algehele VoIP Telefonie, met optionele CRM/ERP koppelingen
  • Bellen vanuit de cloud
  • Unify telefonie oplossing
  • 3CX telefonie oplossing
  • Mobiele abonnementen
  • Smartphones en tablets

En natuurlijk bieden wij onze telecom kennis aan voor advies over complexere oplossingen in bijvoorbeeld warehouse- en rugged omgevingen waarin andere eisen gesteld worden.

Ben je benieuwd hoe jouw telecom beter kan?

We komen graag langs voor een vrijblijvende quickscan. We brengen dan je huidige ICT-omgeving in kaart, inclusief je telecom diensten. Vervolgens geven we een advies op maat over mogelijke verbeterpunten. Dat is gratis en vrijblijvend.

Meer info over de quickscan

Op welk vlak kunnen we u helpen?
Adviseren en ontwerpen van telecom oplossingen

Féju gaat verder dan het aanleggen van een telefooncentrale, wij leveren een communicatieoplossing. Bereikbaarheid en comfort koppelen wij aan productiviteit, efficiënt samenwerken en mobiel werken.

Of het nu gaat om één of meer dan 100 toestellen, we stemmen de functionaliteiten volledig af op jouw eisen en wensen. Je kunt kiezen uit een plug&play oplossing, of volledig klantgericht maatwerk. We adviseren over de best passende (on-premise of cloud) telecom oplossing en richten het vervolgens in. Daarbij nemen we je alles uit handen, ook de eventuele aanleg van bekabeling.

We kunnen alle hedendaagse communicatie koppelen tot één platform. Dan integreren we het bellen met je computer en koppelen we het aan je mail, aan een webportal en aan je mobiele telefoon. In een handomdraai selecteer en bel je nummers, blader je door contacten, zie je de aanwezigheid van collega’s, handel je al je gesprekken af en ziet je je belgeschiedenis. Ook kun je met dit platform gebruik maken van audio, video chatten en social media. Daarnaast is je communicatie-oplossing te koppelen aan je alarm, signalering en toegang (deur/hek).

Laat ons je wensen weten, dan adviseren wij een oplossing die daarbij past.

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Onderhoud en beheer van telecom oplossingen

Onderhoud is nodig om je telecom oplossingen in optimale conditie te houden. We monitoren je systeem en zorgen ervoor dat het altijd up-to-date is. Zo kunnen we continuïteit garanderen en potentiële knelpunten snel herkennen en oplossen.

Het soort onderhoud dat nodig is, kan variëren van service op afstand tot all-in onderhoud, het hele jaar door. Dit is afhankelijk van het soort systeem, van de grootte van je onderneming en of het systeem in de cloud of on premise draait. Wij zullen je hier uiteraard over adviseren.

Heb je een vraag? Neem dan gratis en vrijblijvend contact met ons op.

vrijblijvende offerte
Eigen 24/7 supportdesk

Féju heeft een 24/7 telefonische supportdesk. Onze deskundige medewerkers loggen met een remote systeem in op je telefooncentrale, onderzoeken de oorzaak van het probleem en herstellen dit zo snel mogelijk.

Bij uitval van verbindingen of apparatuur hoef je geen inkomende oproepen te missen. Wij routeren alle binnenkomende gesprekken direct door naar de door jou opgegeven mobiele nummers.

U kunt onze ondersteunende diensten afkopen, zodat je de zekerheid hebt van een vast bedrag per maand.

Uiteraard is de Féju supportdesk ook ’s avonds, in het weekend en tijdens feestdagen bereikbaar.

Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via deze button.

vrijblijvende offerte
VoIP Telefonie

In samenwerking met ons eigen VoIP platform TelevoipTotaal bieden wij tal van telecom oplossingen aan; hardware bij jou op locatie (on-premise) of in de ( Féju) cloud. Wij vertellen je graag over de mogelijkheden, zodat we samen kunnen bepalen wat het beste past bij je situatie en wensen.

In de afgelopen jaren hebben wij meerdere relaties naar tevredenheid overgezet op een telefonie oplossingen van Unify of 3CX. Voorbeelden daarvan lees je hieronder bij de diverse projecten.

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte
Bellen vanuit de cloud

Hosted telefonie – ook wel bellen vanuit de cloud – kan op vele manieren. Féju adviseert je welke telecom oplossing vanuit de cloud het beste past bij je organisatie.

Hosted telefonie is een voordelig alternatief voor de traditionele telefooncentrale. Je kunt ook kiezen voor bellen via internet met je vertrouwde centrale.

Wil je helemaal géén centrale en apparatuur, dan kies je voor bellen via internet door middel van een web cliënt of mobiele app. Dit kan met onze Unify of 3CX cloud oplossing. Je hebt dan de zekerheid van een vast bedrag per maand, per gebruiker. Ook kun je flexibel op- en afschalen. Samen kiezen we welke mobiele provider het best past bij je wensen (T-Mobile, Vodafone, KPN).

Wil je weten of bellen vanuit de cloud interessant is voor organisatie? Neem dan vrijblijvend contact op via 013 511 50 88. Onze telecom-consultants rekenen het graag voor je uit.

vrijblijvende offerte
Féju Unify telefonie oplossing

Deze oplossing combineert alles wat bedrijven in het mkb nodig hebben op het vlak van bedrijfscommunicatie in één oplossing: telefonie, voicemail, unified messaging, unified communications, contact center, thuiswerken, flexplekken en support voor mobiele gebruikers. Ook biedt de Unify (voorheen Siemens) OpenScape Office de meest complete en eenvoudige Microsoft applicatie integratie. Het resultaat kan de productiviteit van de medewerkers verhogen, de interactie met klanten verbeteren en de communicatiekosten verlagen.

Unify is beschikbaar als hosted telefonie oplossing of je kiest ervoor deze on premise te installeren. Standaard worden onze Unify centrales opgeleverd met een SIP trunk van Televoip Totaal.

Welke variant je ook kiest – on premise of hosted – je kunt gebruikmaken van een uitgebreide reeks aan vaste of dect toestellen, softcliënt of via de mobiele app Circuit van Unify.

Meer weten? Neem dan contact met ons op door te klikken op deze button.

vrijblijvende offerte
Féju 3CX telefonie oplossing

Wil je vast en mobiel integreren? Dat kan met Féju 3CX, een telefonie-omgeving die stabiel, geavanceerd en extreem uitgebreid is. Deze oplossing is geschikt voor elke bedrijfssector en biedt complete telefonie voor een fractie van de kosten.

Je hebt uitgebreide callcenter mogelijkheden, vanaf elk device. Dus met de vaste lijn, je mobiele telefoon, maar ook vanaf je computer. We installeren dit lokaal (dus op je computer of server) of hosted (in de cloud vanuit ons eigen Féju datacenter). Vervolgens is Féju 3CX goed te beheren en makkelijk in gebruik.

Féju 3CX biedt verder chat, videobellen, telefonistesoftware, rapportages en integratie met je CRM of ERP pakket.  Lees de voordelen van Féju 3CX in dit artikel: Féju 3cx de toekomst van telefonie

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.

vrijblijvende offerte

Tik op een vak om meer te lezen over onze telecom oplossingen.

Tricorp Workwear

“Ons hele call proces is gemakkelijker geworden”

Mega Collections

“Ik hoef me over mijn automatisering geen zorgen te maken, nooit.”

PALI Group

“Féju biedt de juiste oplossing voor de situatie waarin je zit. Ze willen écht het beste voor hun klant.”