Er is op dit moment geen storing.
Nijverheidsweg 21, Udenhout |
Wilt u vast en mobiel integreren? Dat kan met Féju 3CX, een telefonie-omgeving die stabiel, geavanceerd en extreem uitgebreid is. Deze oplossing is geschikt voor elke bedrijfssector en biedt u complete telefonie voor een fractie van de kosten. “Dit is echt wel het nieuwe telefoneren als je het mij vraagt. Flexibel en toekomstbestendig.”
Stef Brooimans, Accountmanager Telecom bij Féju ICT Groep, is erg enthousiast: “Integreren van vast en mobiel is heel eenvoudig met deze oplossing. Je hebt uitgebreide callcenter mogelijkheden, vanaf elk device. Dus met de vaste lijn, je mobiele telefoon, maar ook vanaf je computer. We installeren dit lokaal – dus op je computer of server – of hosted, dat wil zeggen in de cloud vanuit ons eigen Féju datacenter. Vervolgens is Féju 3CX goed te beheren en makkelijk in gebruik.”
3CX biedt een uitgebreide webclient: “Op je scherm heb je een overzicht van alle collega’s, waarin je ziet wie aanwezig is en niet in gesprek. Vervolgens klik je een collega aan en wordt die gebeld. Gewoon via je headset. Natuurlijk kun je ook bellen met een hoorn, of mobiel. En gebeld worden. Met zo veel mogelijkheden, dit is echt uniek.”
“Veel van onze relaties zijn heel enthousiast over de mogelijkheid van mobiel bellen met een vast nummer. Stel dat je onderweg bent en mobiel gaat bellen, maar liever je mobiele nummer niet wil tonen. Dat komt regelmatig voor bij directeuren of accountmanagers die hun mobiele nummer liever geheim houden. Met Féju 3CX is dat heel eenvoudig. Je belt mobiel, maar het vaste nummer van je bedrijf wordt getoond. Wel zo professioneel! Dat biedt veel gemak!”
Féju 3CX biedt verder chat, videobellen, telefonistesoftware, rapportages en integratie met je CRM of ERP pakket. Een uitgebreid overzicht van alle functies vindt u in dit overzicht: Féju 3CX.
Wilt u meer weten? Stef Brooimans vertelt u graag meer. U kunt hem bereiken via +31 (0)13 511 50 88 of s.brooimans@feju.nl.
12-03-2020