Nijverheidsweg 21, Udenhout |

+31 (0)13 511 50 88

Bonheur Horeca Groep

Ton Gimbrère, directeur Bonheur Horeca Groep en Albert Jakobsen, directeur Féju Groep, leggen graag verbindingen. In een laagdrempelige relatie gunnen ze elkaar de handel.

Onlangs hield Albert zijn kwartaalmeeting in het Willem II stadion en is hij partner van de Bonheur Skybox. ‘Het Willem II stadion is één van de 8 locaties van de Bonheur Horeca Groep,’ legt Ton uit. ‘Wij bieden voor ieder moment van ontmoeten, vieren en zaken doen een passende locatie. De volgende keer moet je eens vergaderen en barbecuen bij Grotto met een wandeling in het Sterrenbos van de Oude Warande’, tipt hij Albert. Ton denkt in concepten en de creativiteit uit zich in verschillende arrangementen en initiatieven. ‘We gebruiken onze locaties van boven naar beneden, leggen verbindingen tussen de locaties en benutten ze door er op een andere manier mee om te gaan.’ Ton is trots op de benoeming van Tim Wijdemans als operationeel directeur. ‘Tim is een specialist, jong (29), heeft contact met relaties en kennis van de werkvloer. Hij weet aantrekkelijke dingen te bedenken die de gasten als ernieuwend ervaren. De Bonheur Horeca Groep is klaar voor de toekomst. Er staat een jonge, dynamische groep bestaande uit kwalitatief goede, betrokken en loyale mensen. Een hele mond vol’, lacht Ton, ‘maar men moet niet denken dat de Bonheur gerund wordt door een 50-er die het welletjes vindt’, knipoogt hij vrolijk.

State-of-the-art

De Bonheur Horeca Groep heeft betrouwbare, duurzame partners om zich heen verzameld, omdat het niet mogelijk was op bepaalde onderdelen specialisten in huis te halen. Albert vertelt: ‘We hebben een gemengde relatie. Ruim 5 jaar verzorgen we de automatisering voor de Bonheur Horeca Groep en sinds 3 maanden is daar ook het mobiele en vaste telefonienetwerk operationeel. Ton wilde optimale bereikbaarheid voor zijn relaties, maar dat was onmogelijk met een gedateerde telefooncentrale. Daarnaast was een 24/7 helpdesk een vereiste.’ De horecadirecteur knikt. ‘IT heeft niet mijn hoogste prioriteit, maar het automatiseringsnetwerk is de basis van elke dag.

’Een goede ondernemer herken je aan de kwaliteit van zijn partners’

Als we er 5 minuten uit liggen, hebben we een probleem. De kwaliteit van de bedrijfsvoering hangt af van mijn leveranciers. Féju heeft goede referenties. Albert levert state-of-the-art en mág pro-actief zijn. Hij zei mij: “Ton, ben slim, blijf bij de tijd en investeer. Met wat je aan de voorkant investeert, ga je meer verdienen met meer functionaliteit.” Bij Albert kreeg ik niet alleen technische informatie, die ik niet kan plaatsen, maar een verdienmodel. Ik hoor graag wat ik kan besparen’, aldus Ton tot besluit.