Nijverheidsweg 21, Udenhout |

+31 (0)13 511 50 88

Floris’Hand

Arthur Lapidaire en Dianne de Kort, beiden directeur, financieel adviseur en NMI Mediator van Floris’Hand maken graag tijd vrij voor Albert Jakobsen, directeur Féju Groep. ‘Minstens twee keer per jaar zien we elkaar en zo houden we onze relatie duurzaam.’ 

Breed lachend komt Arthur uit zijn kantoor en klapt Albert joviaal op de schouder. Meteen merk ik dat het contact verder gaat dan een business-to-business relatie. Arthur en Albert kennen elkaar al jaren. Dianne schuift aan en stuurt het gesprek regelmatig van een geanimeerd privé-gesprek terug naar het interview. Arthur valt met de deur in huis: ‘Een goede back-up procedure is van groot belang! Onlangs hebben we een virus binnengehaald waarbij circa 30.000 bestanden zijn aangetast. Op advies van Albert hebben we een paar jaar geleden een back-up protocol opgesteld om eventuele schade te voorkomen. Dat was nu ons grote geluk! Op het moment dat we het probleem ontdekten, hebben we Féju gebeld. In deze panieksituatie waren alle hands on deck en hebben zij zeer adequaat gehandeld. Daar moet samenwerking op draaien!’

Herkenbaarheid

Zo’n tien jaar geleden nam Féju het IT-bedrijf Immax over en kreeg daarmee Floris’Hand als klant. Dianne: ‘Het is altijd even spannend hoe de nieuwe automatiseerder bevalt. De manier van werken van Féju, de 24/7 bereikbaarheid en de grotere organisatie stelden ons gerust.’ Arthur vult aan: ‘De klik was er meteen, zakelijk en privé. Het contact is uitgegroeid tot een vertrouwensrelatie, waarin je meer doet dan praten, je probeert elkaar te raken. De slogan van Floris’Hand is niet voor niets: Mensen die je graag ontmoet. Wij maken tijd voor klanten, zakelijk en particulier en streven naar herkenbaarheid. Zowel Féju als Floris’Hand zijn nog klein genoeg om te weten wie er werkt. Ik ken het team van Féju, maar als Albert belt, gaan alle bellen rinkelen!’ Albert lacht: ‘De cultuur van onze bedrijven komen overeen: no-nonsense, snelle acties en een tevreden klant. Als je ons nodig hebt, zijn we er, zelfs op zondagochtend’, knipoogt hij naar Arthur.

Baas over eigen data

Floris’Hand liep tegen de grens aan van de bestaande server. Albert: ‘Na inventarisatie hebben we een plan gemaakt en daarbij gekeken naar wat realiseerbaar is en waar nog groei zit op lange termijn. Arthur wilde persé niet in de Cloud, dus hebben we een compleet nieuw automatiseringsplatform geïnstalleerd. Albert geeft aan dat de Cloud niet het summum is en niet altijd mogelijk. Bovendien is het afhankelijk van de behoefte van de klant. Arthur vertelt: ‘Onze data moet bij ons blijven. Wij hebben de verantwoordelijkheid over deze gegevens en ik wil de regie en kostenbeheersing in eigen hand houden.’ Telefonie lijkt voor Arthur toekomstmuziek. Albert helpt hem uit de droom en vertelt dat de tijd van grote investeringen voor een telefooncentrale voorbij is. ‘In het nieuwe, duurzame pand van Floris’Hand ligt de modernste infrastructuur om een hosted telefonie oplossing aan te leggen.’

Florissant

Floris’Hand begeleidt mensen en bedrijven op hun levensweg door het bieden van financieel risicobeheer in de ruimste zin van het woord. Arthur: ‘Waar ligt u wakker van en waar loopt u tegen aan? Floris’Hand staat te allen tijde klaar als sparringpartner. Wij zijn een coach met kennis van zaken en bieden een oplossing voor uw risico’s.’ Dianne: ‘Wij hechten aan een persoonlijke benadering en denken graag met u mee over wat u wilt in uw leven. Onze integere en bevlogen collega’s spannen zich tot het uiterste in, zodat u een florissante toekomst tegemoet kunt zien.’