Archieven: Nieuws
Nieuwsbrief december 2017
De Féju nieuwsbrief van december 2017 is uit! Met daarin onder andere een klant aan het woord: Happy Idiots, online marketingbureau uit Eindhoven.
U kunt de nieuwsbrief lezen door te klikken op Nieuwsbrief december 2017 Veel leesplezier!
Féju genomineerd voor Telecom Inspirience Awards
We zijn weer genomineerd! Nu voor de Telecom Inspirience Awards in de categorie Best Cloud Communications Project. Deze awards hebben als doel de beste ICT-bedrijven en Telecom-oplossingen te belonen voor hun beste prestatie.
Deze week kregen wij bericht: “We hebben goed nieuws: jullie klantcase is door de vakjury van de Telecom Inspirience Awards genomineerd voor de categorie Best Cloud Communications Project. Gefeliciteerd!”
Op 15 november worden de winnaars bekendgemaakt tijdens de Award-uitreiking in het Zalmhuis in Rotterdam.
Best Cloud Communications Project 2017
We zijn genomineerd voor de categorie Best Cloud Communications Project met het de oplossing die wij hebben geboden aan onze klant Heliview. Dit bedrijf uit Breda heeft enerzijds een groot outbound callcenter en anderzijds een business development organisatie. Hun 35 medewerkers werken gezamenlijk aan de diverse facetten van een project waarbij de onderlinge communicatie van groot belang is.
De klantvraag
De uitdaging bij deze klant zat in het inzichtelijk maken van de diverse vormen van data en communicatie. Zij wilden daar op een betere, makkelijke manier mee omgaan. Voorheen waren de diverse afdelingen eilandjes met eigen data-informatiestromen.
De oplossing
Féju heeft de vormen van communicatie en de datastromen samen met de klant inzichtelijk gemaakt, om zo een oplossing te kunnen bieden voor alle mogelijke devices: vaste toestellen, laptops, smartphones, iPads en andere tablets.
Voor het outbound callcenter is een Hosted Onbeperkt bellen oplossing geleverd. Voor de 35 vaste medewerkers implementeerde Féju de Cloud Communicatie-oplossing My-connect. Alle medewerkers zijn voorzien van het meest uitgebreide profiel inclusief MiTeam-functionaliteiten. Hierdoor zijn medewerkers op alle devices beschikbaar en bereikbaar en wordt met een Exchange-integratie de beschikbaarheid vanuit de Outlook-agenda geregeld.
De medewerkers van Heliview werken heel flexibel tussen 9.00 en 21.00 uur, op kantoor en onderweg. Zij gebruiken nu alle facetten van de collaboration-oplossing MiTeam: chatten, documenten delen, taken uitzetten binnen de projectgroep en online samenwerken. Van ieder project wordt een zogenaamde stream gemaakt: de projectdeelnemers worden toegevoegd en kunnen vanaf dat moment echt samenwerken aan het project. Alle communicatie rondom het project is nu centraal beschikbaar binnen de stream, waar in de oude situatie het een hele klus was om die projectgerelateerde informatie boven water te krijgen.
Féju heeft deze behoefte ingevuld met een cloud-oplossing, op een zeer efficiënte manier: de oplossing werd eenvoudig uitgerold, is beschikbaar op alle devices, biedt onbeperkt belverkeer en is flexibel op en af schalen wanneer er bijvoorbeeld tijdelijk call-agents bij of af moeten.
De winst voor de klant?
Er is een efficiencyslag gemaakt en de organisatie is professioneler en gestroomlijnder geworden. Eerst was men druk bezig met bij elkaar informeren wie wat had gedaan, nu is die info in één oogopslag zichtbaar, wat voortschrijdend inzicht oplevert. Uiteraard staan de klantgegevens direct op het beeldscherm wanneer een klant belt.
Wat maakt dit project bijzonder?
Féju heeft alle facetten die met de Cloud Communicatie-dienst My-connect mogelijk zijn, gebruikt in deze oplossing voor Heliview. Alle mogelijke devices worden gebruikt: van een deskphone, een softphone op de pc tot aan volledig geïntegreerde smartphones. De oplossing van Féju biedt duidelijk inzicht. Er wordt niets meer dubbel gedaan, waardoor de medewerkers meer werk kunnen verzetten en waardoor er minder fout gaat. Door de koppeling met Exchange is bovendien de beschikbaarheid van collega’s duidelijk voor iedereen. Ook is hierop is de routering van de betreffende medewerker aangepast. De klant is organisatorisch geholpen.
Met deze oplossing won Féju eerder al de My-Connect Award voor Best Project.
Féju wint My-Connect Award Best Project
Tijdens het My-Connect After Summer Event heeft Féju ICT Groep een My-Connect award gewonnen.
Op 21 september 2017 organiseerde My-Connect het jaarlijkse My-Connect After Summer Event bij Inn Style in Maarssen. Tijdens dit event werden nieuwe ontwikkelingen onthuld, reference cases behandeld en nieuwe successen gevierd.
My-Connect Award
Ook werden vijf My-Connect awards uitgereikt. Uit handen van ex-miss Nederland Kim Kötter ontving Féju directeur Albert Jakobsen de award voor Best Project. Deze award werd gewonnen voor de case Heliview. Meer over deze case leest u in dit artikel: Féju genomineerd voor Telecom Inspirience Awards
Wij danken My-Connect voor de organisatie en zijn trots op deze prijs!
KPN stopt met ISDN
KPN kondigde in april aan te stoppen met ISDN. Wat betekent dit voor uw telefonie? Wanneer moet u overstappen? Wat zijn de alternatieven? De antwoorden op deze vragen leest u in dit artikel.
In september 2019 stoppen eerst ISDN 1 (enkelvoudige ISDN) en 2 (meervoudige ISDN). De grotere ISDN-diensten (15-30) worden in ieder geval tot en met begin 2021 ondersteund. Vóór die datum dienen eindgebruikers naar andere diensten te zijn overgestapt, zo meldt KPN.
Wacht niet te lang
Féju Telecommunicatie adviseert om niet zo lang te wachten met de overstap. De meerderheid van de MKB-bedrijven, zeker de kleinere, gebruikt KPN. Dat zijn zo’n 200.000 ISDN 1/2 gebruikers; als zij allemaal op het laatste moment overstappen, ontstaan er problemen. Met als gevolg dat uw bedrijf niet bereikbaar is en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn!
Nu is de tijd om de verschillende mogelijkheden naast elkaar te leggen en een weloverwogen keuze te maken. Niet overhaast en op het laatste moment. Natuurlijk biedt Féju u graag een advies op maat.
De alternatieven
In september 2016 organiseerde Féju al een ‘Infosessie VoIP & Hosted Telefonie’ om u te vertellen over de nieuwste ontwikkelingen in telecommunicatie. We hebben toen alle voor- en nadelen van de verschillende alternatieven naast elkaar gelegd. Waar het op neer kwam: Wij adviseren om binnenkort over te stappen naar een toekomstvaste oplossing; bellen via internet.
VoIP is inmiddels een betrouwbare oplossing en er zijn veel koppelingen mogelijk met andere IP-diensten. Toch gebruikt pas 10-15 procent van de bedrijven Voice-over-IP.
De voordelen van VoIP:
- kostenbesparingen;
- meer flexibiliteit, bijvoorbeeld in opschalen;
- integratie met andere IP-oplossingen.
Eventueel kunt u SIP trunks inzetten als overbruggende oplossing. Maar ook een hybride / IP-centrale on premise of een hosted / Cloud telefoniedienst kan een goede oplossing zijn. Féju biedt vier typen cloud telefonie: KPN één, Telfort zakelijk, Tele2 en MyConnect. Een algemeen advies over de beste oplossing is lastig te geven.
Daarom bieden wij aan om samen met u te bekijken wat de best passende oplossing is voor uw organisatie. Technisch én passend in uw budget. Wilt u meer weten? Bel dan met onze telecom-expert Pieter van Opbergen via 013- 511 50 88.
Lees ook ons artikel: VoIP actie: opvolger van ISDN.
Samenwerking Athlon verlengd
Féju ICT Groep & Telecommunicatie heeft haar contract met Athlon Lease verlengd met vijf jaar. Onlangs mochten tien Féju medewerkers hun gloednieuwe auto ophalen bij Arend Auto in Oisterwijk. Dat werd natuurlijk een mooi feestje!
“Wij maken niet dagelijks mee dat we tien nieuwe voertuigen mogen presenteren”, lacht Patrick van den Boogaard, verkoopadviseur bij Arend Auto. “Féju heeft inmiddels 21 auto’s van ons rondrijden en is een echte Arend-ambassadeur aan het worden!”
Waarom Arend Auto?
“Dat hebben ze dan ook verdiend”, reageert Albert Jakobsen. “De auto’s én de service zijn heel betrouwbaar. Toen één van onze auto’s total loss werd gereden, stond al de volgende dag een vervangende auto klaar. Bovendien zit Arend dichtbij: mijn medewerkers hoeven niet ver te rijden voor een reparatie. En ze kunnen in de garage doorwerken of krijgen een vervangende auto mee. Dat scheelt veel kostbare werktijd.”
Arend Auto is dealer van Renault, Nissan en Dacia en heeft 14 vestigingen in Nederland. De garage in de Sprendlingenstraat hoorde voorheen bij Van den Boom (bekend uit de Tilburgse Goirkestraat), maar werd in 2009 overgenomen door Arend Auto. Patrick: “Maar voor onze relaties is de garage vertrouwd gebleven, er is weinig veranderd.”
“Mijn medewerkers moeten fijn kunnen rijden, dat vind ik belangrijk”, legt Albert uit. “Ze zijn tevreden over de service en hebben een goede klik met de mensen van Arend. Ze worden bijvoorbeeld verwelkomd door receptioniste Anja: die kennen ze goed want dat is de vrouw van Twan!”
Waarom Athlon Lease?
Ook over de samenwerking met Athlon is Albert erg positief: “Mariska is al zes jaar ons vaste aanspreekpunt bij Athlon. Zij kent onze historie en begrijpt wat we willen. Ze snapt dat onze mobiliteit gegarandeerd moet zijn en dat het veel geld kost als een medewerker een uur niet kan werken door panne. Ik word regelmatig benaderd door concurrenten, maar ik houd alles bij één leasemaatschappij: Athlon.”
Roger Sliepenbeek, Accountmanager bij Athlon, doet daar graag zijn best voor: “Sommige van de Féju-auto’s waren nog niet einde contract. We hebben geregeld dat ze toch allemaal vervangen konden worden. Zo heeft iedere medewerker dezelfde auto in dezelfde uitvoering gekregen en ontstaat er geen discussie onderling. Wij begrijpen dat dit belangrijk is en zijn dan graag flexibel.”
Waarschuwing ransomware
Sinds enkele dagen zijn wereldwijd een enorme hoeveelheid hackactiviteiten gaande omtrent ramsomware. Daarom wijzen wij u erop extra alert te zijn.
Deze hackactiviteiten vallen onder de ransomware bedreiging, waarbij een bestand binnen het ICT netwerk vele bestanden zal versleutelen. Door middel van een hack wordt toegang verkregen tot de ICT-omgeving. Na versleuteling (Cryptolocker), wordt gevraagd ‘losgeld'(ransom) in de vorm van Bitcoins te betalen, waarmee de schade of versleuteling ongedaan gemaakt kan worden.
Het fenomeen Ransomware is al maanden actief maar sinds enkele dagen is een zeer dreigende en schadelijke versie actief.
Wij als uw automatiseringspartner, zijn al bezig met het controleren van diverse systemen van ons relatiebestand om de noodzakelijke aanpassingen te adviseren of te realiseren.
Voor onze relaties bij wie de security echt naar een hoger level gebracht moet worden, wordt door de consultant contact met u opgenomen.
Daar waar aanpassingen eenvoudig te realiseren zijn, zullen wij deze preventief doorvoeren om de risico’s te beperken.
In de basis is het noodzakelijk een aantal zaken op orde te hebben. De volgende adviezen geven wij onze relaties:
– Bescherm uw organisatie met een goede (Next-Generation) firewall, waarmee meer beveiligd kan worden dan alleen zogeheten internetpoorten. Het scannen van uw internetverkeer is van uitzonderlijk belang. Eventuele aanvallen kunnen hiermee geblokkeerd worden, ter voorkoming dat het eindeloos door gaat.
– Informeer bij uw consultant of het mogelijk is om externe aanmeldingen op landniveau te blokkeren. Waarom de toegang goedkeuren vanuit een specifiek land of continent waar vandaan u mogelijk nooit zult aanmelden? Landen waarvanuit veel gehackt wordt zijn bijvoorbeeld China, Rusland en Afrikaanse landen.
– Bescherm uw Terminal Server omgeving met een 2Factor Authenticatie oplossing: daarmee moet u naast uw gebruikersnaam en wachtwoord een code invoeren, waardoor het meer veiligheid biedt. Voor uw bankzaken, DigID en diverse overheidsberichten moet u dit ook, dus waarom uw ICT omgeving niet?
– Gebruik VPN (Virtual Private Network) aanmelding voor beveiligde toegang naar uw ICT omgeving.
– Controleer uw wachtwoorden en laat preventief het wachtwoordbeleid nalopen of aanpassen. Eenvoudige wachtwoorden moeten in de praktijk niet meer mogelijk zijn. Wachtwoorden moeten een vastgestelde moeilijkheidsgraad hebben en periodiek aangepast worden.
– Controleer zelf uw back-up, of laat uw back-up voorziening door ons controleren. In geval van nood is de back-up uw eerste redmiddel!
– Open géén vreemde emails van partijen of leveranciers die geen zaken met u doen. Goede voorbeelden hiervan staan beschreven in een recent artikel van Avro Tros.
Bovenstaande punten zijn slechts enkele maatregelen die nageleefd zouden moeten worden.
Wij vragen u zelf ook na te denken over het huidige gebruik van uw ICT omgeving en waar u als klant kunt bijdragen aan het verbeteren van de security.
Bij twijfel of onraad over de security van uw ICT omgeving, kunt u altijd contact met ons opnemen. Zeker in geval van Ransomware is het noodzaak snel en adequaat te handelen om eventuele schade zoveel mogelijk te beperken.
Féju heeft een 24/7 telefonische bereikbaarheidsdienst, die dus ook ’s avonds, in het weekend en tijdens feestdagen bereikbaar is. Onze deskundige medewerkers loggen met een remote systeem in op uw netwerk, onderzoeken de oorzaak van het probleem en lossen het vervolgens op. U bereikt uw persoonlijke hulplijn via 013 511 50 88.
Féju hoofdsponsor van Tilburgse musical Moordhoek
De Stichting Muziektheater Tilburg brengt in mei haar eerste musical Moordhoek op de planken, over het waargebeurde verhaal van Marietje Kessels. Féju ICT Groep & Telecommunicatie is trots hoofdsponsor te zijn van dit unieke culturele evenement.
De vondst van het lijkje van Marietje Kessels in 1900 houdt mensen in Tilburg tot op de dag van vandaag bezig. Ondanks dat de moord meer dan honderd jaar geleden heeft plaatsgevonden.
Machtsmisbruik, een gevoel van twijfel en onmacht, het (on)gelijk van geloof: het blijven actuele thema’s. Daarom brengt een cast van veertig professionals en (semi-)amateurs, begeleid door een live-orkest, dit historische verhaal in een rauwe thrillermusical.
De musical Moordhoek wordt gespeeld in de Schouwburg van Theaters Tilburg op 11, 12, 13 en 14 mei. De productie wordt mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsors Féju ICT Groep & Telecommunicatie, Rabobank en Kobra.
Thrillermusical Moordhoek
“Niet voor niets is het verhaal van Marietje Kessels het bekendste en meest meeslepende verhaal uit de geschiedenis van Tilburg. Het was een ongelofelijk drama voor alle betrokkenen, dat de hele stad op zijn kop zette. Behalve een lokaal drama is het ook de weerspiegeling van een tijd, met de toen geldende sociale en maatschappelijke verhoudingen.“
Ron Antens (musicus, componist en dirigent) nam het initiatief om van dit verhaal een musical te maken. Hij vertelt over de geboorte van zijn idee: “Een van mijn favoriete musicals waaraan ik heb meegewerkt is ‘Parade’ van Jason Robert Brown. Parade is niet bepaald een ‘feel good’ productie, maar daardoor juist heel intrigerend. Een misdaad, slepend proces en de druk van de publieke opinie waren thema’s die mij al snel aan een bekend verhaal uit Tilburg deden denken, namelijk dat van Marietje Kessels. Nadat ik het boek van Ed Schilders, Moordhoek, had gelezen, was het voor mij duidelijk: mijn eerste grote musical moest gaan over dit verhaal!
Dat ik niet de enige was die dit verhaal zag zitten, bleek al snel toen ik begon met de samenstelling van een artistiek team. Iedereen die ik vroeg wilde meteen graag meewerken aan deze productie. Na overleg en de toestemming van Ed Schilders om zijn boek als uitgangspunt te nemen, was mijn eerste productie geboren; Moordhoek. Een rauwe thrillermusical met een echt Tilburgs karakter.”
Tilburgs talent
De Stichting Muziektheater Tilburg kijkt uit naar haar eerste productie. Voorzitter Bert van Herreveld: “We zijn ervan overtuigd met Moordhoek een geweldige eerste productie te hebben gevonden waar dit talent tot zijn recht zal komen. We hopen dat heel Tilburg zal komen genieten en net als wij in één klap verkocht zal zijn voor het muziektheater.
De pracht van muziektheater zit hem wat ons betreft vooral in de begeleiding van de zangers door een echt orkest, live gespeeld, met alle instrumentgroepen vertegenwoordigd. Dat is niet vanzelfsprekend meer in deze tijd, het live orkest is letterlijk een kostbaar goed geworden. Stichting Muziektheater Tilburg wil door haar inzet deze meerwaarde kunnen blijven bieden.”
Féju directeur Albert Jakobsen: “Toen ik hoorde van dit initiatief, was ik meteen enthousiast. Het verhaal gaat over machtsmisbruik en strijd tussen groepen, wat nu nog steeds actuele thema’s zijn. Bovendien is het een écht Tilburgse productie over een waargebeurd verhaal en wordt het heel professioneel aangepakt. Dat wilde ik graag ondersteunen. Ik kijk uit naar de voorstellingen en wens alle betrokkenen veel succes!”
Meer informatie vindt u op de website van de Stichting Muziektheater Tilburg.
Tickets kunt bestellen bij Theaters Tilburg.
Nieuw bij Féju: Louis Coolen
We hebben weer een nieuwe medewerker in ons team: van harte welkom Louis Coolen!
Louis heeft bij Féju een bijzonder project: de implementatie van Autotask. Dit is het nieuwe softwaresysteem dat we gaan gebruiken om onze relaties nog beter van dienst te zijn. Alle calls, projecten, vragen en helpdeskcalls worden in Autotask ingevoerd: zo kunt u de status van al uw projecten volgen op afstand. Hierover zullen we u binnenkort meer vertellen.
Louis is een persoonlijke bekende van Féju. In het verleden is hij zeer nauw betrokken geweest bij de invoering van Burgernet in Midden-Brabant, West-Brabant en Zeeland. Louis is goed in grote implementaties, vooral om die op gebruikersniveau bij te sturen zodat het perfect past bij de wensen van de gebruiker. Hij heeft zodoende veel affiniteit met ICT en is een goede analist. Wij zijn daarom erg blij dat hij ons komt ondersteunen bij de implementatie van Autotask.
Meer over Louis
Hier alvast een korte kennismaking:
“Met plezier stel ik mezelf aan u voor. Mijn naam is Louis Coolen. Ik ben 63 jaar oud en hoor daarmee toch wel een beetje bij de groep die men tegenwoordig senioren noemt. Daar vind ik wel iets van, maar het is nou eenmaal zo.
Ik heb van 1974 tot 2015 gewerkt bij de politie. In het begin als agent op straat. Daar heb ik op veel vlakken ervaring opgedaan. Na enkele jaren recherchewerk heb ik ongeveer 13 jaar als teamchef Vreemdelingenzaken gewerkt. Daarna heb ik een bedrijfsbureau opgericht waar we de niet-financiële control deden en de planning voor alle regionale diensten zoals verkeershandhavingsteam, arrestantenbewaking, vreemdelingendienst en forensische opsporing. Daarna ben ik toegevoegd aan de staf en hield ik me bezig met bedrijfsprocessen en implementatie van nieuwe IT oplossingen. Door een reorganisatie kreeg ik de gelegenheid om op mijn 61e te stoppen met werken.
Ik heb voldoende hobby’s waaronder het sleutelen aan klassieke auto’s. Zo ben ik momenteel, samen met een vriend, bezig met de restauratie van een Peugeot 203 uit 1953.
Ik speel sousafoon in een blaasorkestje en trek er regelmatig op uit met mijn vrouw naar een hotelletje of met de caravan op de camping.
Toch kwam ik erachter dat ik het wel heel leuk vind om nog wat te werken, ergens bij horen en mijn hersens te gebruiken. Sinds februari 2017 heb ik nu dus een nieuwe uitdaging. Ik werk als procesondersteuner parttime bij Féju waar ik Anton van Dam (operational manager) help met de implementatie van Autotask, een voor Féju nieuw, ondersteunend IT systeem. Daarnaast ondersteun ik op allerlei andere vlakken, dus je kunt me zomaar ergens op een werkvloer tegenkomen.
Wellicht zien we elkaar in de toekomst!”
Louis Coolen
Procesondersteuner
Féju Groep neemt Netprof over
De Féju Groep uit Udenhout heeft Netprof uit Culemborg overgenomen. Dit IT-bedrijf is gespecialiseerd in werkplek- en systeembeheer, hard- en software, netwerk beveiliging, beheer en onderhoud.
Netprof-eigenaar Andrew Peters: “Deze overname biedt een win-winsituatie voor alle partijen. Voor mijn relaties blijf ik het aanspreekpunt, daar verandert niets in. Zij kunnen nu gebruik gaan maken van de brede expertise van Féju. Ook de 24/7 helpdesk die Féju biedt, is voor hen absoluut een pluspunt.”
Aanvullende dienstverlening
Voor Féju is met de overname de gewenste uitbreiding en versterking van het consultants team gerealiseerd. “Daarbij nemen we ook de ongeveer 60 relaties van Netprof over”, aldus Féju-eigenaar Albert Jakobsen. “Deze relaties zullen we op korte termijn gaan bezoeken en informeren over de aanvullende diensten en specialismen van Féju. We kunnen hen bijvoorbeeld ook gaan bedienen op het gebied van telefonie. Natuurlijk blijven deze relaties gewaarborgd van de dienstverlening die ze van Andrew gewend zijn.”
Andrew Peters (54) komt van origine uit de UK maar woont sinds 1990 in Nederland. In 1999 ging hij in dienst bij Decsys, dat in 2001 de naam veranderde naar Netprof. In 2006 nam Andrew Netprof volledig over. Met de overname door Féju treedt Andrew in dienst als IT consultant bij Féju.
In de afgelopen jaren nam Féju vaker bedrijven over. In 2015 werd de telecommunicatietak van Van Loon Elektro overgenomen, voorafgegaand door ITcom4 in 2014, Witlox Projects in 2012 en de telecom activiteiten van Teurlings Installatietechniek in datzelfde jaar. In 2011 nam Féju de telecom activiteiten van Hoppenbrouwers Elektrotechniek over en ook ANOA (2007), Immax Automatisering (2006) en Hoppenbrouwers Automatisering (2005) werden eerder al overgenomen door Féju.
Féju is een erkend leerbedrijf
Féju mag zich voortaan een erkend leerbedrijf noemen. Dit keurmerk is ons toegekend door het SBB (Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven). Na een kort certificeringstraject kwam deze week het verlossende bericht dat we vanaf heden een erkend leerbedrijf zijn!
Erkend leerbedrijf
“Féju wil investeren in de volgende generatie. Dat doen we door als leerbedrijf betrokken te zijn bij het opleiden van studenten uit het beroepsonderwijs” aldus Peter van Dijk, die namens Féju als praktijkbegeleider voor de studenten zal fungeren.
“Bij het opleiden van jonge vakmensen is het belangrijk dat het onderwijs en het bedrijfsleven goed samenwerken. Theorie en praktijk moeten op elkaar afgestemd zijn. Mbo-studenten leren veel in de praktijk en daarom bieden wij aan dat ze bij ons kennis kunnen opdoen: professionele stages en leerbanen in het team van Féju.”
Operationeel manager Anton van Dam vult aan: “Dat we nu gecertificeerd erkend leerbedrijf zijn, past goed in ons beleid om meer maatschappelijk verantwoord te ondernemen. We helpen er graag aan mee dat er ook in de toekomst nog goede IT-ers op de arbeidsmarkt rondlopen. Een extra voordeel is dat zij Féju straks al kennen als potentiele werkgever. En andersom: wij leren potentiele collega’s kennen en kunnen de talenten een baan aanbieden na hun leerperiode bij ons. Alleen maar voordelen dus!”
Zoek jij een stage of leerplek?
Wie interesse heeft in een stage of praktijkplek bij Féju kan een mail sturen aan Anton van Dam: anton@feju.nl. Vermeld in je mail wat voor plaats je zoekt, in welke periode én welke studie je volgt. Hopelijk tot binnenkort!