Klachten

Féju wil haar relaties optimale service bieden. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan horen wij dit graag. Wij vinden het belangrijk om het te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening.

Je kunt je klacht indienen via dit formulier. Je klacht wordt behandeld door Anton van Dam en je ontvangt binnen 14 dagen een reactie van ons.

Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als je deze indient binnen twee maanden na ontdekking van het mankement. Dit geldt ook wanneer een gekocht product niet de eigenschappen heeft die je op grond van je koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in jouw belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Feedback

Ook jouw andere feedback horen wij graag, positief of negatief. Alle input gebruiken wij om onze service nog verder te verbeteren. Wil je ons iets laten weten? Gebruik dan bij voorkeur dit formulier. Je kunt het ook gebruiken om vragen te stellen.