Netwerkbeheer en -onderhoud

Netwerkbeheer gaat over de zorg voor alle onderdelen rondom ICT in een organisatie, zoals hardware, software, beveiliging, onderhoud en support. Denk daarbij aan het beheer van servers, werkplekken en diverse componenten in het netwerk en ook het voorkomen van storingen, garantie op beschikbaarheid, backups en monitoring.

Beheer en onderhoud wordt regelmatig onderschat. Er komt veel bij kijken en het kan behoorlijk complex zijn. Veel bedrijven die willen professionaliseren, besteden daarom hun ICT-beheer uit. Wij zijn graag jouw ICT partner voor het volledige uitbesteden. Of om de interne ICT-afdeling ondersteuning te bieden op het gebied van innovatie, projecten of bijvoorbeeld second opinion.

Hoe? Die keuze is aan jou

Service Level Agreements (SLA) kennen we in drie varianten. Samen met jou bepalen we welke SLA-overeenkomst het beste past, aan de hand van bijvoorbeeld de gewenste responstijden tijdens en buiten reguliere kantoortijden. Wanneer een maatwerk overeenkomst wenselijk of zelfs noodzakelijk is, stellen we deze graag op voor jouw organisatie.

Als basis nemen wij altijd een aantal essentiële zaken mee, zoals standaard monitoring van het ICT netwerk. Zonder monitoring is het blind varen en kunnen we niet proactief anticiperen op eventuele problemen.

Ben je benieuwd hoe jouw ICT beter kan?

We komen graag langs voor een vrijblijvende quickscan. We brengen dan je huidige ICT-omgeving in kaart, inclusief het beheer. Vervolgens geven we een advies op maat over mogelijke verbeterpunten. Dat is gratis en vrijblijvend.

Meer info over de quickscan

B&G Hekwerk

“Féju is flexibel en biedt ons continuïteit”

Tricorp Workwear

“Ons hele call proces is gemakkelijker geworden”

AVA Benelux

“Féju bood de ideale combinatie van IT en telecom”