Er is op dit moment geen storing.
Nijverheidsweg 21, Udenhout |
Féju begrijpt dat (telefonische) bereikbaarheid van groot belang is voor de continuïteit van je bedrijf. Bovendien is het belangrijk dat je IT- en telecom optimaal samenwerken binnen jouw ICT-netwerk. Féju heeft ruim 15 jaar ervaring op beide vlakken en adviseert je graag over een overkoepelende telecom oplossing op maat.
Uit verschillende providers stellen we voor jou het beste aanbod samen. We verzorgen niet alleen telefonie, maar koppelen direct met andere communicatiemiddelen. Zo zorgen we ervoor dat jouw medewerkers nog efficiënter kunnen werken, waardoor de productiviteit van jouw mensen verbeterd wordt.
Féju helpt je graag met:
En natuurlijk bieden wij onze telecom kennis aan voor advies over complexere oplossingen in bijvoorbeeld warehouse- en rugged omgevingen waarin andere eisen gesteld worden.
We komen graag langs voor een vrijblijvende quickscan. We brengen dan je huidige ICT-omgeving in kaart, inclusief je telecom diensten. Vervolgens geven we een advies op maat over mogelijke verbeterpunten. Dat is gratis en vrijblijvend.
Féju gaat verder dan het aanleggen van een telefooncentrale, wij leveren een communicatieoplossing. Bereikbaarheid en comfort koppelen wij aan productiviteit, efficiënt samenwerken en mobiel werken.
Of het nu gaat om één of meer dan 100 toestellen, we stemmen de functionaliteiten volledig af op jouw eisen en wensen. Je kunt kiezen uit een plug&play oplossing, of volledig klantgericht maatwerk. We adviseren over de best passende (on-premise of cloud) telecom oplossing en richten het vervolgens in. Daarbij nemen we je alles uit handen, ook de eventuele aanleg van bekabeling.
We kunnen alle hedendaagse communicatie koppelen tot één platform. Dan integreren we het bellen met je computer en koppelen we het aan je mail, aan een webclient en aan je mobiele telefoon. In een handomdraai selecteer en bel je nummers, blader je door contacten, zie je de aanwezigheid van collega’s, handel je al je gesprekken af en zie je je belgeschiedenis. Ook kun je met dit platform gebruik maken van audio en video chatten. Daarnaast is je communicatie-oplossing te koppelen aan je alarm, signalering en toegang (deur/hek).
Laat ons je wensen weten, dan adviseren wij een oplossing die daarbij past.
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.
vrijblijvende offerteOnderhoud is nodig om je telecom oplossingen in optimale conditie te houden. We monitoren je systeem en zorgen ervoor dat het altijd up-to-date is. Zo kunnen we continuïteit garanderen en potentiële knelpunten snel herkennen en oplossen.
Het soort onderhoud dat nodig is, kan variëren van service op afstand tot all-in onderhoud, het hele jaar door. Dit is afhankelijk van het soort systeem, van de grootte van je onderneming en of het systeem in de cloud of on premise draait. Wij zullen je hier uiteraard over adviseren.
Heb je een vraag? Neem dan gratis en vrijblijvend contact met ons op.
vrijblijvende offerteFéju heeft een 24/7 telefonische supportdesk. Onze deskundige medewerkers loggen met een remote systeem in op je telefooncentrale, onderzoeken de oorzaak van het probleem en herstellen dit zo snel mogelijk.
Bij uitval van verbindingen of apparatuur hoef je geen inkomende oproepen te missen. Wij routeren alle binnenkomende gesprekken direct door naar de door jou opgegeven mobiele nummers.
U kunt onze ondersteunende diensten afkopen, zodat je de zekerheid hebt van een vast bedrag per maand.
Uiteraard is de Féju supportdesk ook ’s avonds, in het weekend en tijdens feestdagen bereikbaar.
Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via deze button.
vrijblijvende offerteIn samenwerking met ons eigen VoIP platform TelevoipTotaal bieden wij tal van telecom oplossingen aan; hardware bij jou op locatie (on-premise) of in de ( Féju) cloud. Wij vertellen je graag over de mogelijkheden, zodat we samen kunnen bepalen wat het beste past bij je situatie en wensen.
In de afgelopen jaren hebben wij meerdere relaties naar tevredenheid overgezet op een telefonie oplossingen van My-Connect, Yeastar, Unify of 3CX. Voorbeelden daarvan lees je hieronder bij de diverse projecten.
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.
vrijblijvende offerteHosted telefonie – ook wel bellen vanuit de cloud – kan op vele manieren. Féju adviseert je welke telecom oplossing vanuit de cloud het beste past bij je organisatie.
Hosted telefonie is een voordelig alternatief voor de traditionele telefooncentrale. Je kunt ook kiezen voor bellen via internet met je vertrouwde centrale.
Wil je helemaal géén centrale en apparatuur, dan kies je voor bellen via internet door middel van een web / soft client, zo bel je gemakkelijk vanaf je laptop of pc met een comfortabele headset. Of wat dacht je van de mobiele app. Zo kun je ook bereikbaar zijn via je eigen mobiele telefoon. Dit kan met onze My-Connect, Yeastar, Unify of 3CX cloud oplossingen. Je hebt dan de zekerheid van een vast bedrag per maand, per gebruiker. Ook kun je flexibel op- en afschalen, zo betaal je nooit teveel.
Wil je weten of bellen vanuit de cloud interessant is voor organisatie? Neem dan vrijblijvend contact op via 013 511 50 88. Onze telecom-consultants rekenen het graag voor je uit.
vrijblijvende offerteDe My-Connect Cloud telefonie oplossing is gebaseerd op het MiCloud Office platform van Mitel.
Het My-Connect communicatieplatform bevat alle mogelijke telefonie toepassingen van dit moment.
Van gewoon bellen met een vast toestel, tot een geïntegreerde oplossing tussen verschillende toestellen. Met een vast toestel, handset, softphone of smartphone, van standaard gebruiker en receptioniste tot callcenter agent.
My-Connect is de telefooncentrale, waar je ook bent. Op kantoor, onderweg of thuis. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding.
Zonder een fysieke telefooncentrale op locatie te hebben staan, kun je gebruik maken van alle functionaliteiten van de meest uitgebreide centrales.
Aan de hand van agendastatus van Outlook Exchange kan bereikbaarheid automatisch gewijzigd worden, evenals op basis van “als”, “en”, “of”, “dan” routeringen.
Zo is telefonie flexibel en schaalbaar, je betaalt alleen voor de functionaliteiten per gebruiker. En dat allemaal zonder grote investeringen.
My-Connect Telepo is een uiterst betrouwbaar platform dat wordt gebruikt door meer dan 15 Service Providers in Europa.
My-Connect wordt exclusief aangeboden door ons via Televoip Totaal en wij zijn Certified Partner van Mitel. Het My-Connect Cloud platform is volledig redundant uitgevoerd over diverse datacenters verspreid over Nederland.
Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.
vrijblijvende offerteDe Féju Yeastar Cloud Centrale is gebaseerd op de Yeastar PBX en daarmee een volwaardige telefooncentrale welke op internet draait en die je als een maandelijkse dienst afneemt.
Daarmee is deze PBX geschikt voor vele toepassingen zoals bedrijven met meerdere locaties, thuiswerkers en middelgrote bedrijven. Verkrijgbaar in meerdere talen en verdeeld over diverse Europese datacenters.
Voor een vast bedrag per gebruiker per maand mag je bellen via een vast toestel, soft/webclient op laptop of pc en/of een app op de GSM. Zo kun je ook buiten de deur bellen of bereikbaar zijn op jouw vaste telefoonnummer.
Het is tevens een prima alternatief voor dect toestellen in bijvoorbeeld productieomgevingen waar wel mobiele dekking is.
Door de flexibiliteit van Yeastar betaal je nooit teveel, of je nu een keuzemenu, wachtrij of voicemail wilt instellen, het is standaard inbegrepen.
Groeit jouw organisatie, dan schakel je eenvoudig gebruikers bij en afschalen werkt net zo gemakkelijk.
Het beheren van de telefonieomgeving is gemakkelijk zelf te doen door de overzichtelijke portal. Heb je nu al Yealink toestellen, vaak zijn deze ook nog eens te hergebruiken.
Zo wordt telefoneren vanuit de Yeastar cloud wel heel voordelig!
Hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.
vrijblijvende offerteDeze oplossing combineert alles wat bedrijven in het mkb nodig hebben op het vlak van bedrijfscommunicatie in één oplossing: telefonie, voicemail, unified messaging, unified communications, contact center, thuiswerken, flexplekken en support voor mobiele gebruikers. Ook biedt de Unify (voorheen Siemens) OpenScape Office de meest complete en eenvoudige Microsoft applicatie integratie. Het resultaat kan de productiviteit van de medewerkers verhogen, de interactie met klanten verbeteren en de communicatiekosten verlagen.
Unify is beschikbaar als hosted telefonie oplossing of je kiest ervoor deze on premise te installeren. Standaard worden onze Unify centrales opgeleverd met een SIP trunk van Televoip Totaal.
Welke variant je ook kiest – on premise of hosted – je kunt gebruikmaken van een uitgebreide reeks aan vaste of dect toestellen, softclient of via de mobiele Unify Phone app.
Meer weten? Neem dan contact met ons op door te klikken op deze button.
vrijblijvende offerteWil je vast en mobiel integreren? Dat kan met Féju 3CX, een telefonie-omgeving die stabiel, geavanceerd en extreem uitgebreid is. Deze oplossing is geschikt voor elke bedrijfssector en biedt complete telefonie voor een fractie van de kosten.
Je hebt uitgebreide callcenter mogelijkheden, vanaf elk device. Dus met de vaste lijn, je mobiele telefoon, maar ook vanaf je computer. We installeren dit lokaal (dus op je computer of server) of hosted in de cloud. Vervolgens is Féju 3CX goed te beheren en makkelijk in gebruik.
Féju 3CX biedt verder chat, videobellen, telefonistesoftware, rapportages en integratie met je CRM of ERP pakket. Lees de voordelen van Féju 3CX in dit artikel: Féju 3cx de toekomst van telefonie.
Voor meer informatie, klik hier
Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op, gratis en vrijblijvend.
vrijblijvende offerteTik op een vak om meer te lezen over onze telecom oplossingen.
“Ons hele call proces is gemakkelijker geworden”
“Ik hoef me over mijn automatisering geen zorgen te maken, nooit.”
“Féju biedt de juiste oplossing voor de situatie waarin je zit. Ze willen écht het beste voor hun klant.”